Przetargi.pl
Utrzymanie obiektów turystycznych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w latach 2014-2016. Znak sprawy NO-2710-11/13.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4312133, 4312124 , fax. 91 4181560
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1 1
    72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4312133, 4312124, fax. 91 4181560
    REGON: 81053915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/kliniska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państaw jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie obiektów turystycznych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w latach 2014-2016. Znak sprawy NO-2710-11/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie 16 miejsc postoju pojazdów oraz 2 miejsc odpoczynku: Zakres prac: 1.Sprzątanie terenu miejsc postoju i odpoczynku wraz z obszarem przyległym w odległości nie mniejszej niż 20 metrów od granicy obiektu turystycznego, 2.Dbanie o estetykę urządzeń turystycznych (czyszczenie, mycie tablic), 3.Wymiana plastikowych worków na śmieci, 4.Wywóz śmieci z terenu miejsc postoju i odpoczynku, 5.Wykonywanie drobnych napraw i konserwacja urządzeń turystycznych znajdujących się na terenie miejsc postoju pojazdów oraz miejsc odpoczynku, 6.Montaż urządzeń turystycznych oraz elementów urządzeń turystycznych wskazanych przez Zamawiającego, 7.Impregnacja drewnianych urządzeń turystycznych impregnatem dostarczonym przez Zamawiającego, 8.Utrzymanie we właściwym stanie miejsc na ognisko na miejscach postoju, 9.Wykaszanie trawy na terenie miejsc postoju i odpoczynku, 10.Zapewnienie w okresie zimowym dostępności do miejsc postoju (odśnieżanie). Częstotliwość wykonywania prac: 1.Sprzątanie oraz wymiana worków na śmieci cyklicznie 3 razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki lub inne dni określone przez Zamawiającego w godz. od 7.00-do 13.00, 2.Ponadto w przypadku dużego zaśmiecenia, sprzątanie miejsc postoju w pozostałe dni, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wtedy usługę należy wykonać w ciągu 8 godzin od zgłoszenia, 3.Montaż urządzeń turystycznych lub elementów urządzeń turystycznych wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 2 dni od zgłoszenia Zamawiającego, 4. Impregnacja drewnianych urządzeń turystycznych impregnatem raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 5. Wykaszanie trawy na terenie miejsc postoju trzy razy w roku: 20-31 maj, 20-30 czerwiec i 20-31 lipiec, 6. Usuwanie liści, igieł, gałęzi, a w okresie zimowym śniegu z wszelkich płaszczyzn urządzeń turystycznych, 7. Usunięcie roślinności, resztek roślinnych itp. wokół elementów nośnych w promieniu 50 cm od urządzeń. Inne ustalenia: 1.Worki na śmieci zaopatruje Wykonawca we własnym zakresie, 2.Kontener na śmieci zapewnia Zamawiający przy siedzibie Nadleśnictwa, 3.Impregnat do drewna zapewnia Zamawiający, 4.Narzędzia do napraw, montażu i konserwacji urządzeń turystycznych oraz sprzęt do koszenia trawy zapewnia Wykonawca, 5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. w czasie wykonywania usług, 6.Wykonawca na bieżąco zgłasza pracownikowi merytorycznemu Nadleśnictwa przypadki kradzieży i wandalizmu stwierdzone na terenie obiektów oraz uschniętych drzew i gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla osób korzystających z obiektów turystycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 .zł (słownie; dwa tysiące zł 00/100 ). 8.2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.10.2013 r. (włącznie) do godz. 8:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. 8.3.Wadium może być wnoszone formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych art 45.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/kliniska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach