Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
REGON: 00052368990927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Jastrzębia Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Jastrzębia Zdroju w tym: 1. Czyszczenie ciągów kanalizacji deszczowej, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, przykanalików, przepustów, usuwanie zalewisk, na terenie całego Miasta samochodami specjalistycznymi S.C. i SCK. 2. Odszukanie studni rewizyjnych oraz ciągów kanalizacji deszczowej. 3. Przeglądy kanalizacji deszczowej metodą monitoringu wraz z ekspertyzą i raportem. 4. Dyspozycyjność - czas reakcji od chwili zgłoszenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa: a) w pkt. 2: wykonawca udokumentuje, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w zakresie robót związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej wartości min. 120.000,00 zł brutto, b) w pkt. 3: dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej osoby przyjmującej obowiązki kierownika robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 6) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takimi osobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 9) dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.), Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont urządzeń odwadniających drogi na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Dodano: 2016-07-21 - Roboty budowlane w granicach opracowania realizacji prac I etapu pn. Budowa i zakup urządzeń na siłownię zewnętrzną oraz zagospodarowanie terenu - Rozwój stref aktywności rodzinnej na Osiedlu Kolonia Jasna - Etap I ul. Księżycowa związane z wykonaniem obrzeży od strony wewnętrznej projektowanego utwardzenia z kostki betonowej, ułożenie peszli pod wykonanie oświetlenie terenu, wykonanie opaski wokół budynku szkoły i wykonanie odwodnienia terenu dla realizacji prac z etapu I.
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w granicach opracowania realizacji prac I etapu pn. Budowa i zakup urządzeń na siłownię zewnętrzną oraz zagospodarowanie terenu - Rozwój stref aktywności rodzinnej na Osiedlu Kolonia Jasna - Etap I ul. Księżycowa związane z wykonaniem obrzeży od strony wewnętrznej projektowanego utwardzenia z kostki betonowej, ułożenie peszli pod wykonanie oświetlenie terenu, wykonanie opaski wokół budynku szkoły i wykonanie odwodnienia terenu dla realizacji prac z etapu I.
Dodano: 2016-07-20 - Odwodnienie chodnika i ul. Bielskiej wraz z wymianą nawierzchni chodnika - odcinek od nieruchomości nr 101 do nr 73 w Chybiu
Dodano: 2016-07-06 - Remont odcinka ul. Budzińskiej i bocznej w Żytnej
Dodano: 2016-06-27 - Budowa ulicy Polnej w Adamowicach odc. B-E-G
Dodano: 2016-04-01 - Remont rowów przydrożnych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Dodano: 2016-03-24 - Zadanie nr 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Zatoka w Bogunicach - od studni D1 do studni D6; Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Stodolskiej w Zwonowicach - od studni D7 do studni D15
Dodano: 2016-02-05 - Budowa odwodnienia DP 3248 S Kalety - Miotek (ulica Ignacego Paderewskiego) w m. Kalety
Dodano: 2015-11-16 - Remont urządzeń odwadniających drogi na terenie gminy Czechowice-Dziedzice
Dodano: 2015-07-16