Przetargi.pl
Budowa odwodnienia DP 3248 S Kalety - Miotek (ulica Ignacego Paderewskiego) w m. Kalety

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854862 , fax. 032 2854862
  • Data zamieszczenia: 2015-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854862, fax. 032 2854862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odwodnienia DP 3248 S Kalety - Miotek (ulica Ignacego Paderewskiego) w m. Kalety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie realizowane będzie w latach 2016 - 2017. Część pierwsza przewidziana do realizacji w roku 2016 obejmuje wykonanie między innymi: - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych ręcznie i mechanicznie na powierzchni ok. 970 m2; - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gr. 4cm na powierzchni ok. 6 180 m2; - wykonanie wykopów oraz przekopów o głębokości do 3 m w ilości ok. 990 m3; - remont przepustu żelbetowego na długości ok. 18 m; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami - 1 sztuka; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 200 mm na długości ok. 318 m; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 250 mm na długości ok. 400 m; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 315 mm na długości ok. 135 m; - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości ok. 20 sztuk; - wykonanie studzienek ściekowych betonowych o średnicy 500 mm wraz z osadnikiem w ilości ok. 30 sztuk; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa wiążąca 4cm) na powierzchni ok. 6 200 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna 4cm) na powierzchni ok. 6 200 m2; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (szara) na powierzchni ok. 1 160 m2; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor) na powierzchni ok. 650 m2; - ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm oraz 15 x 22 cm na długości ok. 1930 mb; - ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na długości ok. 730 mb; - wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej gr. 8 cm na długości ok. 1930 mb. Część druga przewidziana do realizacji w roku 2017 obejmuje wykonanie takich robót jak: - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na powierzchni ok. 1 580 m2; - rozebranie krawężników betonowych na długości ok. 950 mb; - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gr. 4cm na powierzchni ok. 7 900 m2; - wykonanie wykopów oraz przekopów o głębokości do 3 m w ilości ok. 1250 m3; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 200 mm na długości ok. 310 m; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 250 mm na długości ok. 640 m; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 315 mm na długości ok. 735 m; - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości ok. 28 sztuk; - wykonanie studzienek ściekowych betonowych o średnicy 500 mm wraz z osadnikiem w ilości ok. 67 sztuk; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa wiążąca 4cm) na powierzchni ok. 7 000 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna 4cm) na powierzchni ok. 7 600 m2; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (szara) na powierzchni ok. 2 500,00 m2; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor) na powierzchni ok. 3 100,00 m2; - ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm oraz 15 x 22 cm na długości ok. 2 400 mb; - ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na długości ok. 2 700,00 mb; - wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej gr. 8 cm na długości ok. 2 600 mb. - wykonanie oznakowania poziomego w ilości ok. 580 m2. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. Przedmiot zamówienia został dokładnie określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Powyższe roboty należy wykonać zgodnie ze dokumentacją projektową, SST stanowiącą załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) na rachunek: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach mBank Nr 49 1140 1078 0000 4054 7200 1003 z dopiskiem: Budowa odwodnienia DP 3248 S Kalety - Motek (ulica Ignacego Paderewskiego) w m. Kalety 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, na rachunek Zarządu Dróg Powiatowych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych w siedzibie Zamawiającego, d) gwarancjach ubezpieczeniowych w siedzibie Zamawiającego, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy w ofercie złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale bądź w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 5. Zaleca się, aby w przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty dołączyć kserokopię przelewu potwierdzonej przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie określonym powyżej zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty w w/w terminie akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46, ust.1, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.tgory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach