Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Zatoka w Bogunicach - od studni D1 do studni D6; Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Stodolskiej w Zwonowicach - od studni D7 do studni D15

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 32 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Zatoka w Bogunicach - od studni D1 do studni D6; Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Stodolskiej w Zwonowicach - od studni D7 do studni D15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Zatoka w Bogunicach - od studni D1 do studni D6: 1) obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna; 2) roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi - 381,76 m3; 3) kanały z rur PCV fi400mm - 141 mb; 4) zasypka rurociągu piaskiem - 50,76 m3; 5) wykonanie wylotu kolektora D400 z kratą zabezpieczającą; 6) studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi1200 mm - 6 szt; 7) umocnienie skarpy potoku płytami ażurowymi - 5,0 m2; 2. Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Stodolskiej w Zwonowicach - od studni D7 do studni D15: 1) obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna; 2) roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi - 557,05 m3; 3) kanały z rur PCV fi 315mm - 273 mb; 4) zasypka rurociągu piaskiem - 288,60 m3; 5) wyrównanie oraz warstwa ścieralna z masy min-asfal. 163,80 m2; 6) studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi1200 mm - 8 szt; 7) Rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopu - 31,40 m3; 3. Na każde z zadań Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji, maksimum 60 miesięcy. 4. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy -lub równoważny- należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne posiadające takie same parametry jakie zostały wskazane w dokumentacji lub lepsze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych); zadanie nr 2: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Rybnicki Bank Spółdzielczy nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach