Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje w szczególności: bieżące utrzymanie oraz prace remontowo - naprawcze: bieżące wykonanie napraw eksploatacyjno - konserwacyjnych. Szczegółowy opis przedmoitu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje usługę/i na łączną kwotę 100.000,00 zł (brutto) polegające na: utrzymaniu i zarządzaniu szaletami. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu wszczęcia niniejszego postępowania, umowa została wykonana. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 4 osobami w tym co najmniej 1 osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomości. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa z zastrzeżeniem, iż wskazanie kwalifikacji zawodowych dotyczy wyłącznie osoby posiadającej licencją zarządcy nieruchomości). 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. kserokopię świadectwa licencji zarządcy nieruchomości, poświadczoną za zgodność z oryginałem. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Bruśnik w km 0+000-0+350 w miejscowości Łodygowice (od ujścia do ul. Wiklinowej) gm. Łodygowice oraz w km 2+500-3+200 w miejscowości Rybarzowice (pomiędzy ul. Kościelna i ul. Brzoskwiniową) gm. Buczkowice (w zakresie km 0+000-0+350 oraz 2+467-2+844), przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Sarkandrowiec w km 0+000-2+000 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-03-10 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa, zajętych podczas realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na 4 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulica Wincentego Witosa, Zadanie 2 - Wykonanie wycen 13 nieruchomości, Zadanie 3 - Wykonanie wycen 23 nieruchomości, Zadanie 4 - Wykonanie wycen 39 nieruchomości.
Dodano: 2015-07-16 - Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości.
Dodano: 2015-01-30 - Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Dodano: 2014-11-12 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Boguniówka w km 0+000 - 1+800 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa.
Dodano: 2014-11-06 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Krzywaniec Górecki w km 1+850 - 3+150 w m. Górki Małe, gm. Brenna, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-06