Przetargi.pl
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W GMINIE JARACZEWO W 2023 ROKU

GMINA JARACZEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 63-233 Jaraczewo, ul. Jarocińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 747 41 02 , fax. 62 747 41 02
  • Data zamieszczenia: 2023-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JARACZEWO
    ul. Jarocińska 1
    63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 62 747 41 02, fax. 62 747 41 02
    REGON: 250855363
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W GMINIE JARACZEWO W 2023 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania i pielęgnacji zieleni na terenie Gminy Jaraczewo w 2023 roku. Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawarty jest w załączniku nr 9 SWZ. Zakres zamówienia obejmuje trzy grupy terenów:Grupa IPielęgnacja i utrzymanie trawników na powierzchni 36 874 m2 przy salach wiejskich na terenie Gminy Jaraczewo (szczegółowy zakres załącznik nr 1a do SWZ).Część IIPielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni urządzonej na obszarze Gminy Jaraczewo na powierzchni 22 206 m2 (szczegółowy zakres załącznik nr 1b do SWZ).Część IIIPielęgnacja żywopłotów, drzew, krzewów i roślin wieloletnich na terenie gminy, na terenach ujętych w załączniku nr 1c do SWZ.Dotyczy wszystkich grup terenów:Wykonawca ponosi wszelkie koszty w zakresie:1) Wszelkich środków i materiałów, które mają być wykorzystane do realizacji prac w ramach zawartej umowy.2) Całkowitego zagospodarwowania odpadów. Zagospodarowanie uzyskanej biomasy i innych odpadów po zakończeniu każdorazowego etapu prac. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument przekazania odpadów uprawnionemu podmiotowi lub ich zagospodarowania w zgodny z obowiązującymi przepisami prawa sposób.3) Wszelkich zadań logistycznych: załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń oraz przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczymw Jarocinie Oddział Jaraczewo nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem„Wadium – P-zp.271.01.03.2023”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż 50.000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową:4.1 W zakresie potencjału technicznego dysponuje:- samochód dostawczy o masie całkowitej do 3,5 t - 1 szt.- kosiarki samojezdne – szt.1- kosiarki samobieżne – szt.2- kosy spalinowe – 2 szt.- opryskiwacz plecakowy – szt. 1- nożyce spalinowe do żywopłotów – szt. 2- dmuchawy/odkurzacze spalinowe – szt. 14.2 W zakresie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi, tj.:- osoby, które w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy),- wykonawca powinien posiadać min. 1 osobę do nadzorowania prawidłowości prac, która posiada doświadczenie w nadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem terenów zieleni tj. posiadającej uprawnienia Inspektora Nadzoru Prac na Terenach Zieleni lub min. wykształcenie średnie ogrodnicze (lub w kierunku architektura krajobrazu).Załącznik nr 5 do SWZ4.3 W zakresie zdolności zawodowejWykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie utrzymania zieleni na terenach publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy suma wynagrodzenia wykonawcy za świadczenie usług wymienionych w załączonym wykazie wyniesie co najmniej 150 000,00 zł brutto.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach