Przetargi.pl
Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych i w pasach drogowych dróg wojewódzkich w Pile (zadanie 1-4)

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, gen. Władysława Andersa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570766568
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych i w pasach drogowych dróg wojewódzkich w Pile (zadanie 1-4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 – Pielęgnacja terenów zieleni w centrum i na os. Śródmieście1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych prac związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się terenach gminnych i na terenach zieleni. Prace te obejmują m.in.: pielęgnację rabat bylinowych, różanek oraz skupin krzewów, cięcie żywopłotów, odchwaszczanie skupin krzewów, różanek rabat bylinowych, nawożenie roślin, etc. 2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaniechania używania spalinowych czy też elektrycznych dmuchaw do liści, zgodnie z programem Ochrony Powietrza dla strefy wielkopolskiej uchwalonego przez Sejmik Województwa Wielkopolskiego (Uchwała nr XXI/391/20 z dnia 13.VII.2020r.).8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.10. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania oprysków, jak również prowadzić dokumentację dotyczącą przeprowadzanych zabiegów w trakcie realizacji zadania - zgodnie z art. 67 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października 2009r. dotyczące wprowadzenia do obrotu środków ochrony roślin.ZADANIE 2 – Pielęgnacja terenów zieleni na os. Górne i Staszyce 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych prac związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się terenach gminnych i na terenach zieleni. Prace te obejmują m.in.: pielęgnację rabat bylinowych, różanek oraz skupin krzewów, cięcie żywopłotów, odchwaszczanie skupin krzewów, różanek rabat bylinowych, nawożenie roślin, etc. 2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaniechania używania spalinowych czy też elektrycznych dmuchaw do liści, zgodnie z programem Ochrony Powietrza dla strefy wielkopolskiej uchwalonego przez Sejmik Województwa Wielkopolskiego (Uchwała nr XXI/391/20 z dnia 13.VII.2020r.).8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.10. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania oprysków, jak również prowadzić dokumentację dotyczącą przeprowadzanych zabiegów w trakcie realizacji zadania - zgodnie z art. 67 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października 2009r. dotyczące wprowadzenia do obrotu środków ochrony roślin.ZADANIE 3 – Pielęgnacja terenów zieleni – osiedla : Zamoście /Podlasie/ Koszyce1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych prac związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się terenach gminnych i na terenach zieleni. Prace te obejmują m.in.: pielęgnację rabat bylinowych, różanek oraz skupin krzewów, cięcie żywopłotów, odchwaszczanie skupin krzewów, różanek rabat bylinowych, nawożenie roślin, etc. 2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaniechania używania spalinowych czy też elektrycznych dmuchaw do liści, zgodnie z programem Ochrony Powietrza dla strefy wielkopolskiej uchwalonego przez Sejmik Województwa Wielkopolskiego (Uchwała nr XXI/391/20 z dnia 13.VII.2020r.).8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych10. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania oprysków, jak również prowadzić dokumentację dotyczącą przeprowadzanych zabiegów w trakcie realizacji zadania - zgodnie z art. 67 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października 2009r. dotyczące wprowadzenia do obrotu środków ochrony roślin.ZADANIE 4 – Pielęgnacja terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych prac związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni w pasach dróg wojewódzkich, stanowiących własność Gminy Piła lub obsługiwanych na podstawie odpowiednich przepisów. Prace te obejmują m.in.: pielęgnację rabat bylinowych, różanek oraz skupin krzewów, cięcie żywopłotów, odchwaszczanie skupin krzewów, różanek rabat bylinowych, nawożenie roślin, etc. 2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaniechania używania spalinowych czy też elektrycznych dmuchaw do liści, zgodnie z programem Ochrony Powietrza dla strefy wielkopolskiej uchwalonego przez Sejmik Województwa Wielkopolskiego (Uchwała nr XXI/391/20 z dnia 13.VII.2020r.).8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.10. Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania oprysków, jak również prowadzić dokumentację dotyczącą przeprowadzanych zabiegów w trakcie realizacji zadania - zgodnie z art. 67 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października 2009r. dotyczące wprowadzenia do obrotu środków ochrony roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 112 ustawy Pzp.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Kompetencja lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowa :Zadanie 1a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał tożsame zadanie lub zadania łącznie na min. 90 000,00 zł. (w tym 1 na wartość min. 50 000,00 zł.), odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasach drogowych.b) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usługi.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym :- pojazd o ładowności 1 tony przystosowany do wywozu resztek organicznych m.in. liści, który ma możliwość założenia plandeki lub siatki zabezpieczającej przed ich rozsypaniem min. 1 szt.- beczkowóz lub pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności min.1m3 z pompą zasilaną z pojazdu, tłoczącą wodę lub roztwór wody z nawozem płynnym – min. 1 szt.,- opryskiwacz (do wykonywania oprysków środkami ochrony roślin ) – min. 1 szt.- nożyce do żywopłotu – minimum 2 szt.c) Wykonawca dysponuje wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone- co najmniej 1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac),- minimum 4 pracowników przeszkolonych w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania(zgodnie z ZWP).Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie przetargowej imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Powyższy potencjał nie może powielać się z potencjałem wykazanym w innych zadaniach.Zadanie 2a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zadania o łącznej wartości na min. 50 000,00 zł. ( w tym jedno zadanie na min. 30 000,00 zł) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich przedmiotu wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i odbiorców potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami. Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasach drogowych.b) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usługi.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym :- pojazd o ładowności 1 tony przystosowany do wywozu resztek organicznych m.in. liści, który ma możliwość założenia plandeki lub siatki zabezpieczającej przed ich rozsypaniem min. 1 szt.- beczkowóz lub pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności min.1m3 z pompą zasilanąz pojazdu, tłoczącą wodę lub roztwór wody z nawozem płynnym – min. 1 szt.,- opryskiwacz (do wykonywania oprysków środkami ochrony roślin ) – min. 1 szt.- nożyce do żywopłotu – minimum 2 szt.c) Wykonawca dysponuje wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone- co najmniej 1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac),- minimum 2 pracowników przeszkolonych w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania ( zgodnie z ZWP).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie przetargowej imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Powyższy potencjał nie może powielać się z potencjałem wykazanym w innych zadaniach.Zadanie 3a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał tożsame zadanie lub zadania łącznie na min. 30 000,00 zł. odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wrazz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasach drogowych.b) Wykonawca będzie zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usługi.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym :- pojazd o ładowności 1 tony przystosowany do wywozu resztek organicznych m.in. liści, który ma możliwość założenia plandeki lub siatki zabezpieczającej przed ich rozsypaniem min. 1 szt.- beczkowóz lub pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności min.1m3 z pompą zasilaną z pojazdu, tłoczącą wodę lub roztwór wody z nawozem płynnym – min. 1 szt.,- opryskiwacz (do wykonywania oprysków środkami ochrony roślin ) – min. 1 szt.- nożyce do żywopłotu – minimum 2 szt.c) Wykonawca dysponuje wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone- co najmniej 1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac),- minimum 2 pracowników przeszkolonych w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania ( zgodnie ZWP).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie przetargowej imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Powyższy potencjał nie może powielać się z potencjałem wykazanym w innych zadaniach.Zadanie 4a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał na min. 24 000,00 zł. odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu wartości, datyi podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasach drogowych.b) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usługi.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym :- pojazd o ładowności 1 tony przystosowany do wywozu resztek organicznych m.in. liści, który ma możliwość założenia plandeki lub siatki zabezpieczającej przed ich rozsypaniem min. 1 szt.- beczkowóz lub pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności min.1m3 z pompą zasilanąz pojazdu, tłoczącą wodę lub roztwór wody z nawozem płynnym – min. 1 szt.,- opryskiwacz (do wykonywania oprysków środkami ochrony roślin ) – min. 1 szt.- nożyce do żywopłotu – minimum 2 szt.c) Wykonawca dysponuje wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone:- co najmniej 1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac),- minimum 2 pracowników przeszkolonych w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania (zgodnie z ZWP)Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie przetargowej imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Powyższy potencjał nie może powielać się z potencjałem wykazanym w innych zadaniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach