Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze Śródmieścia Jarocina w roku 2024

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627499502 , fax. 62 747 22 25
  • Data zamieszczenia: 2024-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627499502, fax. 62 747 22 25
    REGON: 250854702
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze Śródmieścia Jarocina w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy są prace polegające na bieżącym utrzymaniu i pielęgnacji zieleni na obszarze Śródmieścia Jarocina w roku 2024 w zakresie utrzymania skwerów i innych terenów zieleni, w szczególności prace w zakresie różnych prac ogrodniczych i porządkowych szczegółowo określonych w załączniku nr 4 do umowy (tj. dokumentacji dotyczącej przedmiarów, harmonogramu i częstotliwości prac).Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac ujętych w § 1 ust. 1, należy realizować zgodnie z następującymi dokumentami:1) zał. nr 1 – Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin;2) zał. nr 2 – Mapa przedstawiająca zakres przestrzenny zamówienia;3) zał. nr 3 – Mapy powykonawcze lub projektowe;4) zał. nr 4 – Formularz ofertowy – dokumentacja w zakresie przedmiarów, harmonogramu i częstotliwości prac;5) Specyfikacja Warunków Zamówienia.Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu zlecenia obowiązany jest informować pismem doręczonym Zamawiającemu lub poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich znanych mu okolicznościach uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie Zlecenia.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac wskazanych w załączniku nr 4 na zlecenie Zamawiającego. Harmonogram prac rozpisany w załączniku nr 4 ma charakter poglądowy i nie może stanowić roszczeń ze strony Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek i poleceń Zamawiającego. Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin) lub zagospodarować na własną odpowiedzialność zgodnie z przepisami prawa. Koszty związane z zagospodarowaniem powstałych w trakcie prac odpadów będzie pokrywał Wykonawca.Zamawiający ponosi koszty zużycia wody.Wykonawca ponosi koszty niezbędnych badań (np. badań gruntu) lub zakupu narzędzi niezbędnych do realizacji umowy, np. zakup nawozów.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe dostosowanie się do zaleceń Zamawiającego, które spowodują uszkodzenie lub zniszczenie zieleni.Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz za wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w związku z wykonywanymi pracami.Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie odpadów, itp. m.in. na chodnikach i ulicach.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak również odpowiada za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie prac pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni ścieżek i roślin znajdujących się w ich pobliżu Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód i odtworzenia nawierzchni i roślinności na swój koszt.Po wykonaniu prac teren wokół należy uporządkować w terminie 1 dnia od zakończenia prac, a powstałe w wyniku prac odpady np. skoszona trawa, chwasty, gałęzie i inne wywieźć z terenu prac.Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo o rozpoczęciu wykonywania prac najpóźniej dzień przed ich rozpoczęciem.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania cotygodniowych raportów mailowych z wykonywanych prac wraz z dokumentacją fotograficzną, które należy przesłać w pierwszym dniu roboczym następnego tygodnia na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego o wadach i usterkach ujawnionych przy wykonaniu prac.Wykonawca zapewnia, że zapoznał się należycie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w §1 oraz dokumentami, o których mowa w ust. 2, i że są one wystarczające oraz stanowią podstawę do kompletnego zrealizowania przedmiotu umowy.Szczegółowy opis zamówienia przedstawia także projekt umowy oraz jej pozostałe załączniki.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych, pomieszczeń sanitarnych (w razie potrzeby).2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny kod CPV: 77.30.00.00-3 – Usługi ogrodniczeDodatkowe kody CPV77.31.00.00-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych77.34.20.00-9 – Przycinanie żywopłotów2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach