Przetargi.pl
Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.

Gmina Zelów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 44 634 10 00 , fax. 0 44 634 13 41
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zelów
    ul. Żeromskiego 23 23
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 0 44 634 10 00, fax. 0 44 634 13 41
    REGON: 59064827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 Dot: Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Zelów ( symbol CPV 90500000-2) w roku 2012. 2. Lokalizacja punktu i właściciel: Gmina Zelów - przy oczyszczalni ścieków dla miasta Zelowa, Mauryców 1a. 97-425 Zelów. 2.1. Zakres czynności obejmuje: 2.2. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokoić potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. 2.3. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Zelów, które posiadają zawartą umowę na odbiór odpadów. 2.4. Pokrywaniem kosztów związanych z działalnością punktu. 2.5. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 2.6. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju , kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.7. Składanie zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.8. Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 3. Oferent, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela oraz zdania go Właścicielowi . Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 15 stycznia 2013 roku i kluczy od GPZOSiW jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. 4. Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2. ZADANIE 2 Dot: zorganizowania i obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta i Gminy Zelów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie miasta i gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2), w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych; 1.2 sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych ; 1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury; 2. Zakres czynności obejmuje: a). zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów. b). odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). c). przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d). dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e). sprzątanie terenu z odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f). myciu pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym - kwiecień , maj (tylko w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań szklanych i odpadów z papieru i makulatury) g). naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b c, d, e oraz, f 3. Czynności wymienione w punktach: 2. litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością: - pojemniki na makulaturę i szkło - 1 raz w miesiącu; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych na terenach wiejskich gminy- od maja do września 2 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 1 raz ; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych terenach miasta Zelowa od maja do września 3 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 2 razy, a czynności opisane w punkcie 2 litera g, według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie kwartalnych sprawozdań zawierających: 4.1. rodzaj i ilość zebranych odpadów. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia (kwartału) sprawozdania kwartalnego zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. ZADANIE 3 Dot: usługi związanej z odbiorem z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest. 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w roku 2012 z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90650000-8 ). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: a). odbiór odpadów z miejsc zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych. Palety drewniane winny być udostępnione przez Wykonawcę i znajdować się na wyposażeniu GPZOSiW. b). uprzątnięcie miejsc po załadunku odpadów w terminie nie później niż 7 dni od daty zakończenia odbioru odpadów; c). transport i przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji; d). przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji). 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r. 5. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie za wykonanie niniejszego zadania powinna zostać skalkulowana przy założeniu, że przez okres obowiązywania umowy zostanie wywiezione 40 Mg azbestu. ZADANIE 4 Przedmiotem zamówienia jest obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych w roku 2012 z terenu Gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2. Obszar miasta i terenów wiejskich ). Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: - zorganizowanie dwa razy w roku (w m-cu maju i listopadzie) zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład poszczególnych jednostek administracyjnych Gminy Zelów, w tym przez wszystkie ulice zlokalizowane na terenie miasta Zelowa według ustalonego harmonogramu: - odbiór odpadów kod 20 01 31* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne: 20 01 32, Leki inne niż wymienione w 20 01 31 z dwóch pojemników poj. 120 l z częstotliwością min. 1 w miesiącu, ustawionych na terenie miasta Zelowa. Pojemniki na leki zapewni Zamawiający. - opracowanie szczegółowego harmonogramu prac, - uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, - złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac, - zebranie ( w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów, - sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady, - usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów, - uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego, - dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia, - złożenia sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) 20 03 99 Baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Przedmiot zamówienia nie obejmuje zbiórki gruzu, kamieni i odpadów pochodzących z zakładów rzemieślniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach