Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych skrzyżowań w mieście Żary

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Rynek 1-5/18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 363 43 13 , fax. (068) 374 38 83
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1-5/18 1-5/18
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 363 43 13, fax. (068) 374 38 83
    REGON: 00052618500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych skrzyżowań w mieście Żary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w okresie 4 lat na następnych skrzyżowaniach: a) ul. Ułańska - Artylerzystów b) ul. Moniuszki - Lotników c) ul. Artylerzystów - Przeładunkowa d) ul. Okrzei - Katowicka e) ul. Piastowska - Czerwonego Krzyża - Chopina 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu b) przegląd instalacji sygnalizacyjnej - trzy razy w miesiącu c) malowanie konstrukcji wysięgnika - raz w roku d) wymiana żarówek sygnalizacji świetlnej: - wszystkie - dwa razy w roku - przepalone - do 6 godzin od zgłoszenia Usuwanie usterek i uszkodzeń sygnalizacji powstałych z przyczyn losowych, kolizji drogowych lub aktów wandalizmu, na pisemne zlecenie Zamawiającego. Zakres prac i terminy ich wykonania Strony uzgadniać będą protokolarnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł i miejscu określonych w pkt. 9 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdziału I SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych prac oraz, że zostały wykonane należycie. d)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego e)dysponują wykwalifikowanym personelem z osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł i miejscu określonych w pkt. 9 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdziału I SIWZ 3. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdziału I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty składające się na ofertę: 1)Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ. 2)Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jednego zadania o zakresie porównywalnym z zakresem stanowiącym przedmiot zamówienia. d)Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty usługi zostały wykonane należycie. e)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika - koordynatora prac posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia., wg załącznika nr 4 do oferty. f)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą realizować zamówienie. g)Wykaz posiadanego przez Wykonawcę sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 5 do oferty, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego Wykonawcy. h)Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac będących przedmiotem umowy w okresie jej trwania wg załącznika nr 6 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena jednostkowa robocizny Cjr
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach