Przetargi.pl
Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie specjalistycznych usług w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Zielona Góra w terminie: a. rozpoczęcie: 01.02.2014 r. - godz. 0:00; b. zakończenie: 30.11.2016 r. - godz. 24:00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ, w skład którego wchodzą: 3.1. załącznik nr 01 zawierający Definicje obiektów i urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Zielona Góra; 3.2. załącznik nr 02 zawierający Zakres rzeczowy czynności i obowiązków serwisowych Wykonawcy konserwatora urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Zielona Góra; 3.3. załącznik nr 03 zawierający Wykaz obiektów z sygnalizacją świetlną na terenie Miasta Zielona Góra; 3.4. załącznik nr 04 zawierający Zestawienie oprogramowania narzędziowego i systemowego do obsługi regulacji i zmiany oprogramowania sterowników na potrzeby konserwacji sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Zielona Góra; 4. Przewidywany zakres ilościowy prac określa Tabele Elementów Rozliczeniowych zawarta w załączniku nr 9 do SIWZ. 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia na czas trwania zawartej umowy i na wartość zawartej umowy. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy oraz rękojmi na okres jednego miesiąca po upływie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 19.000,00 złotych (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach