Przetargi.pl
Utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnej, b)usuwanie awarii, naprawę i wymianę elementów sygnalizacji świetlnych, c)pomiary z zakresu instalacji elektroenergetycznych i przeglądy okresowe - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D-07.03.022, d)codzienny całodobowy dyżur, e)bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnej zlokalizowanej na terenie Miasteczka ruchu drogowego przy ul. Paderewskiego w Gorzowie Wlkp. Utrzymanie obejmuje sygnalizacje świetlne zainstalowane na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zgodnie z wykazem stanowiącym Część IV SIWZ. Wymaga się, aby na czas realizacji zamówienia Wykonawca był w posiadaniu oprogramowania niezbędnego do programowania sygnalizacji oraz podglądu pracy sygnalizacji. Prace objęte niniejszą ST polegają na całodobowym zapewnieniu ciągłej bezawaryjnej pracy i utrzymaniu we właściwym stanie technicznymi, funkcjonalnym oraz wykonaniu przeglądów wszystkich elementów sygnalizacji tj.: latarni sygnalizacyjnych, konstrukcji wsporczych (masztów, wysięgników), sygnalizatorów akustycznych, układów detekcji dla pojazdów i pieszych (pętle indukcyjne, wideodetekcja, przyciski dla pieszych), kanalizacji kablowej, studzienek, instalacji kablowej, zasilającej, sygnalizacyjnej sterującej, sterowników i szaf pomiarowo-zasilających oraz innego osprzętu niezbędnego dla zapewnienia właściwej pracy sygnalizacji. Za awarię sygnalizacji świetlnej będzie uważane każde uszkodzenie sygnalizacji, które nastąpiło w sposób nagły i niemożliwy do przewidzenia: wywołane zdarzeniami drogowymi lub innymi wypadkami, powstałe w wyniku wystąpienia gwałtownych czynników atmosferycznych, powstałe w wyniku wybryków chuligańskich, wywołane wyeksploatowaniem osprzętu, a także awarią kabli zasilających i sterujących. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek i awarii pracy urządzeń sygnalizacyjnych oraz zabezpieczenia sygnalizacji przed dalszym zniszczeniem niezwłocznie po zgłoszeniu przez Przedstawiciela Zamawiającego, w ciągu 60 min. (max. do 180 min.) od chwili zgłoszenia ustnego lub pisemnego polecenia Przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki awarii od momentu jej zgłoszenia. Podczas prowadzenia prac obszar robót należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i prawa o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zlecenia w trybie NATYCHMIAST
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach