Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec w 2017 roku

Nadleśnictwo Bogdaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, Leśna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 48957284350 , fax. 48957284353
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bogdaniec
    Leśna 17
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 48957284350, fax. 48957284353
    REGON: 810539031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg leśnych tj. miejscowym remoncie nawierzchni dróg leśnych obejmującym wykonanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża wraz z usunięciem korzeni, wykonanie rowów oraz dołów chłonnych, ścięciu poboczy. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 1) Miejscowy remont nawierzchni dróg leśnych w Nadleśnictwie Bogdaniec, obejmujący następujący zakres:  Usunięcie pni i krzaków w pasie robót drogowych;  Profilowanie nawierzchni wraz z zagęszczeniem - 186.048,00 m2;  Wykonanie koryta pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 4,00m - 10.417,00 m2;  Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o uziarnieniu 0,075/4 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 10 cm - 10.417,00 m2;  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (przekrusz betonowy) o uziarnieniu 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm o szer. min. 4,00 m – 10.417,00 m2;  Żwirowanie nawierzchni pospółka o uziarnieniu 0,075/4 – 10.417,00 m2;  Wykonanie punktów odwodnieniowych (rowy, doły chłonne);  Dostawa kruszywa łamanego (przekrusz betonowy) o uziarnieniu 0/31,5 mm do miejsc wskazanych przez leśniczego danego leśnictwa – 925,00 t. Dostawa kruszywa obejmuje dodatkową ilość nie związaną z w/w zakresem i dostarczaną do poszczególnych leśnictw w miejsca wskazane przez leśniczego danego leśnictwa. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Załączony do SIWZ przedmiar stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty, przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 4) Wszelkie nazwy własne użyte w załącznikach do SIWZ i dokumentacji przetargowej należy czytać, jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je, jako „takie lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej z zachowaniem parametrów nie gorszych niż określono w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 22.09.2017r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Gorzów Wlkp. 84203000451110000000952200; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2014r. poz 1804 oraz z 2015 poz.978 i 1240). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 4) kwotę gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 6) termin ważności gwarancji/poręczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Pełnomocnictwa o ile ofertę podpisuje pełnomocnik. 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Oświadczenie o obowiązku podatkowym u zamawiającego zgodnie z art.91 ust.3a ustawy PZP wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust1. pkt 23 PZP. - załącznik nr 7 . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. ppkt 2-3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa pkt 8.3ppkt 1 SIWZ informację o tych podmiotach, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach