Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Miasta Bochnia

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 00052389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie Gminy Miasta Bochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) opróżnianie 273 szt. koszy ulicznych i 3 szt. psich pakietów b) odbiór odpadów segregowanych z terenu gminy- system selektywnej zbiórki c) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z terenów gminnych użyteczności publicznej (plac targowy przy ul. Partyzantów, cmentarze komunalne przy ul. Orackiej i ul. Łychów, kąpielisko przy ul. Chodenickiej) d) prowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych (zbiórka 2 razy w roku - teren całej gminy) e) prowadzenie gminnego punktu odbioru sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych baterii f) utrzymanie czystości terenów zieleńców miejskich g) interwencyjna likwidacja dzikich wysypisk około 300 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym: dwie usługi w zakresie utrzymania czystości przez okres jednego roku - każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykażą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum: 3 pojazdy bezpyłowe (śmieciarki), 2 pojazdy do przewożenia kontenerów i dzwonów, kontenery o pojemności 7 m3- 15 szt., kontenery o pojemności 1.1 m3 - 30 szt.; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ: 2. oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych lub oświadczenie, że są podmiotem, od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia. 5. oświadczenie, że wykonawca uzyska, po rozstrzygnięciu przetargu, dla wytwarzanych w trakcie świadczenia usług odpadów komunalnych dokumenty wymienione w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz. U. Nr 186, poz. 1553 z późn. zm.). Zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych na terenie województwa małopolskiego Wykonawca uzyska po rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego lub podpisze umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie (zgodnie z ustawą 7 dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 6. wykaz wykonanych usług; 7. dokumenty - referencje- potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; 8. wykaz sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, jeżeli w wykazie sprzętu, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach