Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic i placów miasta Brzeska oraz interwencyjne wyłapywanie zwierząt na terenie gminy Brzesko

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic i placów miasta Brzeska oraz interwencyjne wyłapywanie zwierząt na terenie gminy Brzesko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 1/ Bieżące oczyszczanie ulic i placów miasta Brzeska. a) oczyszczanie ulic i placów o powierzchni i częstotliwości podanej w załączniku nr 5/A wraz z wywozem nieczystości na wysypisko, b) codzienne (od poniedziałku do soboty dokonywanie objazdów wszystkich ulic) zbieranie papierów i innych śmieci takich jak: butelki, folie itp. c) usuwanie plam z jezdni ( plamy nie wymagające specjalistycznej neutralizacji), d) codzienne (od poniedziałku do soboty -sobota po godz. 16-tej) opróżnianie koszy w tym uprzątnięcie terenu wokół koszy o ilości, lokalizacji określonych w załączniku nr 5/B wraz z wywozem na wysypisko. Uwaga: Należy uwzględnić zwiększenie częstotliwości opróżniania koszy przed okresami świątecznymi tj. Boże Narodzenie i Wielkanoc. 2/ Polewanie nawierzchni ulic w okresach intensywnych upałów ( w zakresie zlecanym każdorazowo przez Zamawiającego/ 3/ Dwukrotne (w miesiącu kwietniu i wrześniu) mycie koszy ulicznych. 4/ Obsługa imprez kulturalnych i świątecznych organizowanych na terenie miasta w zakresie utrzymania czystości i porządku przed, w trakcie i po imprezach. - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (styczeń) - Dni Brzeska (czerwiec) - Dni Młodych (czerwiec) - Pożegnanie lata (wrzesień) - Święto chleba (wrzesień) - inna impreza wskazana przez Zamawiającego (jedna) 5/ W okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi (uszarstnianie piaskiem) na przejściach ulicznych, placach i chodnikach - załącznik Nr 5/C siwz (materiał Wykonawcy) do godz. 8 oo oraz udrażnianie kratek ulicznych. W formularzu cenowym nr 8 w należy ująć wartość ryczałtową za czynności związane z gotowością do akcji zima, natomiast akcja zima będzie rozliczana zgodnie z ceną jednostkową za jeden dzień utrzymania zimowego terenów wykazanych w zał. 5/C. Uwaga: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek nie utrzymania nawierzchni we właściwym stanie w okresie zimowym. Zadanie nr 2 Interwencyjne wyłapywanie zwierząt bezdomnych lub rannych potrąconych przez pojazdy mechaniczne na terenie gminy Brzesko, na zgłoszenie Zamawiającego, Policji lub lekarza weterynarii. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6. W przypadku gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość zabezpieczonych środków finansowych na realizację zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i krotności wykonywania usługi do wysokości posiadanych środków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 4.000,00 PLN ( słownie złotych : cztery tysiące 00/100 PLN ), zgodnie z art. 45 upzp oraz pkt. 8 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b/ posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia, d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, e/ mieć bazę na terenie miasta Brzeska, f/ wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze zlecenia w przedmiotowym zakresie - w tym jedno zlecenie winno wynosić 200 tys. zł g/ wpłacenie wadium, h/ złożenie oferty, Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zezwolenie Burmistrza Brzeska na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy Gminnej Jednostki Organizacyjnej dla której przedmiotowe zezwolenie nie jest wymagane), 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. Jako minimum przyjmuje się zatrudnienie 5 osób zgodnie z wymogami Prawa Pracy, 3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) wykaz wykonanych podobnych zamówień (utrzymanie czystości ulic i placów) w latach 2007,2008,2009 z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców tych usług. Minimalna wartość robót w jednym z wymienionych przez oferenta lat winna wynosić 200 tys.zł. Udokumentowana przez referencje. 5) wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonywania zamówienia (posiadanie w dyspozycji), jako minimum przyjmuje się: Dla zadania nr 1: - zamiatarka samochodowa - 1 szt - ciągnik lub sam. samowyładowczy - 1 szt - polewaczka - 1 szt Dla zadania nr 2: - środek transportu dostosowany do przewozu zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. O ochronie zwierząt tekst jednolity (dz. U z 2003 r. Nr 106 poz. 1002 z p. zmianami), lub umowa na transport zwierząt z podmiotem posiadającym w dyspozycji taki pojazd, 6) potwierdzone dokumentem prawo do dysponowania terenem na bazę sprzętową na terenie miasta Brzeska, 7) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak we wzorze oferty zał. Nr 7 SIWZ 8) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, 9) polisę ubezpieczeniową ( w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 10) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 11) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ, 12) oświadczenie uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 13) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 14) Informacja o podwykonawcach załącznik Nr 9 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach