Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2016 roku

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do42 wew. 113 , fax. 022 7579270
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    ul. Gminnej Rady Narodowej 60 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270
    REGON: 00053901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych. Wywóz nieczystości ciekłych (wody opadowe) ze zbiorników bezodpływowych (opróżnianie 60 szt. studni chłonnych o pojemności do 5 m3 na drogach gminnych), obejmujący odbiór nieczystości płynnych przez pojazd asenizacyjny oraz ich utylizację. Czas wykonania, max do 5 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. Sprzątanie przystanków autobusowych. Sprzątanie przystanków autobusowych 2 razy w tygodniu ( poniedziałki, czwartki ), obecnie 68 szt., w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiotowa czynność obejmuje: 1) Zamiatanie i sprzątanie zatoki przystankowej, a jeżeli nie ma zatoki to w promieniu 10 m od wiaty przystankowej, 2) Usuwanie przerastającej zieleni z terenu zatok przystankowych i przystanków na bieżąco. 3) Wykaszanie terenu wokół zatok przystankowych i przystanków do 2 m od krawędzi zatoki, chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej lub przystanku na bieżąco. 4) odśnieżanie zatok przystankowych i usuwanie gołoledzi. 3. Mycie wiat przystankowych (obecnie 68 szt.). Czas wykonania, max do 7 dni, od daty zlecenia przez Zamawiającego. 4. Sprzątanie terenów gminnych - pasów drogowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, 1 raz na 60 dni. 5. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych ok. 75 km (jezdni wraz z chodnikami wraz z uprzątnięciem terenów w zakresie do istniejących ogrodzeń) z zalegającego piachu, śmieci, liści, itp. Czas wykonania, max do 7 dni, od daty zlecenia przez Zamawiającego. 6. Koszenie terenów gminnych z wywozem urobku. Czas wykonania, max do 7 dni, od daty zlecenia przez Zamawiającego. 7. Koszenie terenów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych ok. 60 km (dwustronnie do istniejących ogrodzeń lub w granicach pasa drogowego) z wywozem urobku, wskazanych przez Zamawiającego. Czas wykonania, max do 7 dni, od daty zlecenia przez Zamawiającego. 8. Usuwanie roślin z nawierzchni np.: chodników, ścieżek rowerowych, itp., ( wraz z usunięciem nadmiaru ziemi i zieleni ok. 20cm od obrzeża chodnika ), ok. 20 km. Czas wykonania, max do 7 dni, od daty zlecenia przez Zamawiającego. 9. Utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości stanowiących własność gminy, obejmujące utrzymanie czystości i wywóz zanieczyszczeń. 10. Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na przystankach, na zgłoszenie Zamawiającego. 11. Czyszczenie studzienek ściekowych i chłonnych np. z błota, szlamu, śmieci, liści, itp. wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów, w terminie zgodnym z terminem wyznaczonym na zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych oraz na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający dokonuje zgłoszenia telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą faxu. UWAGA : Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować odpady powstające w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 1) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm. ), 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm. ), 3) rozporządzeniami właściwymi dla przedmiotu zamówienia, 4) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lesznowola - stanowiącym Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 321/XXV/2013 Rady Gminy Lesznowola z dnia 26 lutego 2013r. (zamieszczony na stronie www.lesznowola.eobip.pl), z uwzględnieniem zmian przepisów prawa wprowadzonych w trakcie realizacji umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiedniej, wymaganej właściwymi przepisami sprawozdawczości (dot. gospodarki odpadami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach