Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45867 Opole, ul. Hallera
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 545 712 , fax. 774 545 712
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Hallera
    45867 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 545 712, fax. 774 545 712
    REGON: 53130874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych, stanowiących tereny wewnętrzne, tj.: korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych, wózkowni, w następującej minimalnej częstotliwości: a) codzienne w dni robocze: - zamiatanie klatek schodowych, ścieranie na mokro poręczy, usuwanie kurzu z parapetów, mycie parterów klatek schodowych, mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych. b) 1 raz w tygodniu: - mycie klatek schodowych w miesiącach suchych (kwiecień – wrzesień), wiatrołapu, balustrad, parapetów, wszelkiego rodzaju skrzynek znajdujących się na klatkach schodowych oraz tablic ogłoszeniowych, - mycie kloszy oświetleniowych nad wejściem do wiatrołapu, - sprzątanie korytarzy w piwnicach, c) 2 razy w tygodniu: - mycie klatek schodowych w miesiącach mokrych (styczeń-marzec, październik- grudzień) d) 1 raz w miesiącu: - sprzątanie (z myciem podłóg) pomieszczeń wspólnego użytku, tj. suszarni, wózkowni, pomieszczeń technicznych, - mycie lamperii na parterach i piętrach, e) cztery razy w roku - mycie okien, drzwi i lamperii na klatkach schodowych, suszarniach oraz innych pomieszczeniach wspólnego użytku w miesiącach III, VI, IX, XII. - mycie grzejników c.o. na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku, - mycie kloszy oświetleniowych,. 2) Częstotliwość, o której mowa w pkt 1) należy zwiększyć w sytuacjach tego wymagających. 3) Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych budynków mieszkalnych, tj.: chodników, dojazdów, parkingów, ulic wewnątrzosiedlowych, zieleni podwórzowej, zieleni pomiędzy budynkiem a chodnikiem, placów zabaw, w następującej minimalnej częstotliwości: a) codziennie w dni robocze: - zbieranie drobnych zanieczyszczeń (papier, szkło, niedopałki itp.) z trawników, placu zabaw, parkingów do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych. - zamiatanie chodników i ulicy, - opróżnianie koszy znajdujących się przy budynkach do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych, - sprzątanie altan śmietnikowych, b) raz na dwa tygodnie w sezonie letnim: - koszenie trawników, grabienie, ładowanie trawy w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie, c) na bieżąco: - odchwaszczanie i okopywanie drzew oraz krzewów, - w okresie jesiennym – na bieżąco - grabienie liści, ładowanie w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie, - odchwaszczanie chodników, krawężników, przejść, opasek. d) codziennie od godz. 630 również w soboty, niedziele i święta oraz w ciągu dnia w miarę potrzeb: - w okresie opadów śniegu oraz gołoledzi usuwanie błota, lodu, śniegu z chodników, przejść, parkingów, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do altan śmietnikowych, i posypywanie tych miejsc materiałem szorstkim (np. piaskiem - bez użycia soli), a także wywiezienie śniegu w miejsca do tego celu przeznaczone. 4) Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców w zakresie ustalonym przez organa Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz inne organa i stosowanie się do ich zaleceń i wytycznych. 5) Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń, tj. uszkodzenia domofonu, zauważonych nieszczelnościach instalacji wod.-kan., braku oświetlenia, uszkodzonym sprzęcie zabawowym oraz dewastacji mienia Zamawiającego. 6) Usuwanie ogłoszeń, plakatów, afiszy, reklam, ulotek itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego - na bieżąco do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych. 7) Skuteczne doręczanie najemcom korespondencji Zamawiającego (zawiadamianie o zmianach opłat, wezwania itp.) i wywieszanie informacji. 8) Przechowywanie kluczy od pomieszczeń ogólnego użytku. 9) Bezzwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązku przez jednostkę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych. 10) Przyjmowanie zgłaszanych przez najemców uwag, usterek, w miarę możliwości ich załatwianie lub zgłaszanie Zamawiającemu. 11) Zgłaszanie bezzwłocznie Zamawiającemu wypadków stwierdzonych zakłóceń spokoju i porządku lub dewastacji. W przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi lub zniszczenia mienia znacznych rozmiarów – natychmiastowe powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego Pogotowia Technicznego. 12) Flagowanie budynków podczas świąt państwowych – wg potrzeb. 13) Przez zwroty „na bieżąco”, „w miarę potrzeb”, „wg potrzeb” należy rozumieć wykonywanie czynności w sposób zapewniający należyte utrzymanie czystości i porządku oraz należyte wykonywanie prac pomocniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) świadczyli usługi utrzymania czystości terenów wewnętrznych i zewnętrznych o powierzchni minimum 60.000 m2 (załączyć referencje) b) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości dla całego zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (jako jedno zamówienie Zamawiający uzna umowę lub umowy kumulujące zakres odpowiadający przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątanie terenów, utrzymanie zieleni, sprzątanie budynków o wartości łącznej min. 200 000,00 zł. brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach