Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Monte Cassino 8 8
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
REGON: 81050658600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w budynku użytkowym i jego otoczeniu przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynku użytkowym i jego otoczeniu przy ul.Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. -ogólna powierzchnia do obsługi, budynek główny - ca.1320 m2 -powierzchnia przynależna do sprzątania wokół budynku- ca.3500m2- zał graficzny Nie wymaga się sprzątania w niedziele i święta Szczegółowy zakres obowiązków : 1/ Budynek : powierzchnia- 1320m2 - powierzchnia do sprzątania (bez lamperii) a/ codzienne zamiatanie - korytarzy, biegów schodowych w klatce głównej i klatkach ewakuacyjnych, windy oraz holu, b/ codzienne mycie holu na parterze oraz kabiny dźwigu osobowego wraz z odkurzaniem prowadnic drzwi windy, c/ codzienne sprzątanie i mycie pomieszczeń wc z dezynfekcją,( I p - 3 szt, IIp - 1szt , IIIp - 1szt.) d/ raz na tydzień sprzątanie pomieszczeń magazynowych ZGM, e/ raz na tydzień zamiatanie i mycie biura magazynu ZGM, f/ mycie dwa razy w tygodniu biegów schodowych, korytarzy w klatce głównej, g/ mycie dwa razy w miesiącu biegów schodowych w klatkach ewakuacyjnych, h/ mycie raz w miesiącu lamperii, korytarzy, biegów schodowych w klatce głównej i klatkach ewakuacyjnych, oraz holu, i/ raz na pół roku mycie okien i drzwi na częściach wspólnych i w magazynie ZGM, ( za wyjątkiem zewnętrznej strony okien nie otwieranych na poziomie wyższym niż 2,5 m2 nad poziomem gruntu- do czasu wymiany stolarki okiennej). 2/ sprzątanie terenu posesji - pow. - ca. 3.500 m2- wg zał graficznego a/ codzienne zamiatanie chodników, schodów i wejścia do budynku, b/ utrzymanie czystości na terenach zielonych- wg potrzeb, c/w okresie letnim - koszenie trawy na trawnikach- wg potrzeb (gdy trawa osiągnie 8-12cm), c/ w okresie jesiennym -grabienie i zbieranie liści oraz zgłoszenie do ZGM ich wywozów, ( wywóz na koszt ZGM) d/ w okresie zimowym - odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi( posypywanie piaskiem) z chodników, dojść do budynku - na bieżąco.( piasek zapewnia Wykonawca) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac- budynek użyteczności publicznej- czas wykonywania tego typu prac min 3 lata. 3.Wykonawca, o którym Zamawiający będzie wiedział , że wykonał prace z nienależytą starannością zostanie wykluczony z postępowania przetargowego Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonuje Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b/ inne oświadczenia Wykonawcy - wg załączników nr 2, c/ oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty - wg zał. nr 3 d/ zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy załącznik nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębach Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn
Dodano: 2012-04-24 - Opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra z wyłączeniem terenów, na których obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, w obrębie Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn
Dodano: 2012-04-24 - Koszenie trawy, konserwacja urządzeń i utrzymanie czystości na terenie boisk sportowych
Dodano: 2012-01-31 - Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Dodano: 2011-12-15 - Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Dodano: 2011-02-17 - Utrzymanie czystości na terenie boisk sportowych w Gminie Dobra
Dodano: 2010-03-15 - 12ZP Sprzątanie terenów utwardzonych, zewnętrznych i terenów zielonych - Giełda -Koszalin
Dodano: 2009-11-27 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnych i ich otoczeniu
Dodano: 2009-11-16 - Utrzymanie czystości i porządku w budynku użytkowym
Dodano: 2009-11-09 - Utrzymanie czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2009-11-06