Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnych i ich otoczeniu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnych i ich otoczeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynkach i ich otoczeniu w zasobach Gminy zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu. LEWOBRZEŻE: -ogólna powierzchnia do obsługi, budynki - 1781m2 -powierzchnia przynależna do sprzątania wokół budynku -14.786m2 -powierzchnia do sprzątania 1 raz w tygodniu - 580m2 PRAWOBRZEŻE: -ogólna powierzchnia do obsługi, budynki - 1.783 m2 -powierzchnia przynależna do sprzątania wokół budynku - 6.085 m2 -ogólna powierzchnia do obsługi - pomieszczenia socjalne - 521m2 Szczegółowy zakres prac w załączniku nr 1 Wykaz budynków i posesji gminnych na Lewobrzeżu - zał nr 1A Wykaz budynków i posesji gminnych na Prawobrzeżu - zał nr 1B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Wykonawcy , którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykonawcy, o których Zamawiający będzie wiedział , że wykonał prace z nienależytą starannością zostanie wykluczony z postępowania przetargowego 6.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 3) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b/ wykaz prac oraz referencje na usługi związane ze sprzątaniem wewnątrz pomieszczeń jak i zewnętrz. c/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzenia usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres trwania umowy. d/ inne oświadczenia Wykonawcy - wg załączników nr 2 i nr 3, e/ zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy załącznik nr 4 f/dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach