Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku

Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, 1 Maja 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3729920 , fax. 094 3729929
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli
    1 Maja 2 2
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3729920, fax. 094 3729929
    REGON: 33004393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbsip.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń szkolnych i ochrona fizyczna polegająca na: a) sprzątaniu i stałym utrzymaniu w należytej czystości całej powierzchni użytkowej budynków Gimnazjum nr 1 zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, okreslonymi w przepisach szczególnych, b) ochrona fizyczna obiektu w godzinach zajęć lekcyjnych od 7:30 do 15:30 zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należęć będzie zakres i wielkość prac wymienionych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) za spełnienie warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 6 osobami przez cały okres trwania umowy, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia, 6) wykażą się odpowiednim doświadczeniem i wykonali z należytą starannością w ostatnich 3 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy zrealizowali jedną usługę polegającą na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości obiektów użyteczności publicznej o powierzchni min. 3500 m2 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 tysięcy złotych, 8) zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ wg formuły spełnia-niespełnia, 9) wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI SIWZ wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert, 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 5. wykazu wykonywanych usług sprzątania w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym jeżeli wynika to z okresu prowadzenia działalności, odpowiadając swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ( referencje) że usługi zostały wykonane należycie, 6. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakrasie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 tysięcy złotych. 7. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie mają być w ofercie wykonawcy: a) spis treści, b) wypełniony formularz ofertowy, c) oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne, d) oświadczenie o wyrażeniu zgody, że przyjmuje i akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w SIWZ i wzorze umowy, e) oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności finansowej i jej poniesienia w przypadku nałożenia kar na zamawiającego przez uprawniony organ z tytułu naruszenia zasad higieniczno-sanitarnych, f) tabela zawierająca cenę netto i brutto za usługi przedmiotu umowy w skali miesiąca i danego roku na jaki zawarta zostaje umowa. Uwaga Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI SIWZ należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbsip.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach