Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Monte Cassino 8 8
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
REGON: 81050658600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej >Zamówienia public
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w budynku użytkowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynku przy ul.Monte Cassino 8 ( lokal użytkowy- biura) w Świnoujściu. -ogólna powierzchnia do obsługi, - biura + pomieszczenia przynależne - ca 540m2 Sprzątanie w dni robocze od poniedziałku do piątku włącznie. Szczegółowy zakres prac w załączniku nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Tekst jednolity Dz. U.z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami/ oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. oferenci, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac- budynek użyteczności publicznej- czas wykonywania tego typu prac min 3 lata. 3.Oferenci, o których Zamawiający będzie wiedział , że wykonał prace z nienależytą starannością zostanie wykluczony z postępowania przetargowego 4.Oferent musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 3) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ oświadczenie Oferenta - wg załącznika nr 2, i nr 3 c/ zaakceptowany przez Oferenta wzór umowy załącznik nr 4 d/dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębach Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn
Dodano: 2012-04-24 - Opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra z wyłączeniem terenów, na których obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, w obrębie Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn
Dodano: 2012-04-24 - Koszenie trawy, konserwacja urządzeń i utrzymanie czystości na terenie boisk sportowych
Dodano: 2012-01-31 - Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Dodano: 2011-12-15 - Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Dodano: 2011-02-17 - Utrzymanie czystości na terenie boisk sportowych w Gminie Dobra
Dodano: 2010-03-15 - 12ZP Sprzątanie terenów utwardzonych, zewnętrznych i terenów zielonych - Giełda -Koszalin
Dodano: 2009-11-27 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnych i ich otoczeniu
Dodano: 2009-11-16 - Utrzymanie czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2009-11-06 - Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku
Dodano: 2009-06-16