Przetargi.pl
Okresowa atestacja tratw w terminie od czerwca 2009 r. do grudnia 2011r.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowa atestacja tratw w terminie od czerwca 2009 r. do grudnia 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, badanie i naprawa pneumatycznych tratw ratunkowych, zwany dalej atestacją, połączony z wymianą uszkodzonych i zdezaktualizowanych elementów wyposażenia tratw, zgodnie z wymogami Solas B Pack, zakończony wydaniem nowych świadectw re-inspekcyjnych producenta, zwanych dalej świadectwem ponownego przeglądu, certyfikatem wyposażenia oraz zaświadczenia przeglądu zwalniaka hydrostatycznego, będących na wyposażeniu jednostek pływających Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie oraz Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu. 2. Zamawiający zastrzega odstąpienie od usługi atestacji pneumatycznych tratw oraz wymiany zwalniaków na poszczególnych jednostkach pływających, w zależności od warunków eksploatacyjnych. 3. Sposób realizacji zakresu zamówienia Badanie i przegląd tratw, opłaty za wydanie świadectw re-inspekcyjnych, prace i czynności konserwacyjne, wykonywane przy tratwach. Wymiana zwalniaków i elementów wyposażenia tratw, które utraciły swoją ważność będą się odbywały według cen podanych w ofercie cenowej. Wykonawca w celu zapewnienia ciągłości pływania i eksploatacji jednostek pływających, na czas atestacji wypożyczy Zamawiającemu tratwy zastępcze. Tratwy zastępcze powinny posiadać aktualny atest, a ich wyposażenie i typ powinien odpowiadać wyposażeniu i typowi tratw pobranych z jednostki. Okres, na jaki zostaną wypożyczone tratwy zastępcze, będzie zależny od okresu atestacji tratw pobranych z jednostki i uzgadniany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, każdorazowo telefonicznie przed przystąpieniem do wykonania usługi. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen na usługi, które wykonywać będzie do dnia obowiązywania Umowy, zgodnie z ofertą cenową złożoną Zamawiającemu. 4. Miejsce odbioru tratw ratunkowych i zwalniaków hydrostatycznych: Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie, ul. Światowida 16, Szczecin - tel. 091 421 52 72 Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu, ul. Fińska 16, Świnoujście - tel. 091 321 53 53. 5. Transport: Odbieranie traw do atestacji z jednostek pływających oraz dostarczenie ich na jednostki pływające po atestacji będzie się odbywało transportem Wykonawcy i na jego koszt. 6. Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: Atestacja powinna być dokonywana corocznie, przez 3 lata, od daty zawarcia umowy. Atestacja tratw oraz przegląd będą odbywać się partiami, w zależności od terminów ważności świadectw i zaświadczeń, lecz nie później niż przed datą ich upływu i będzie wykonywana zgodnie z wykazem terminów wskazanych w Harmonogramie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). 4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 5 usług o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1 ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej, 3) kserokopię uznania Administracji Morskiej na atestację środków ratunkowych, obowiązujące przez cały okres trwania realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin koncesji wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje się przedłużyć uznanie do końca trwania realizacji zamówienia, 4) kserokopię Certyfikatów Producenta tratw ratunkowych firmy STOMIL Grudziąd, DSB oraz RFD, obowiązujących przez cały okres trwania realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin koncesji wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje się przedłużyć uznanie do końca trwania realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach