Przetargi.pl
Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych, oznaczone kodem CPV 50240000-9 polegające między innymi na: 1) wykonaniu remontów klasowych według zaleceń Polskiego Rejestru Statków oraz Zamawiającego; 2) naprawie silników (typu: PZM Puck SW 680/195; PZM Puck SW 680; JAMZ 238 GM; Volvo-Penta D2-55/HS25A; ZM PZL Wola A/650; WSK Mielec SW 680/195); 3) naprawie układów (chłodzenia, smarowania, wtryskowych, zapłonowych, rozrządu); 4) naprawie systemów (zęzowych, balastowych, chłodzenia, hydraulicznych, sterowania, przekładni redukcyjnych, sprzęgieł, pomp) znajdujących się na jednostkach pływających; 5) montażu i demontażu naprawianego sprzętu; 6) wystawianiu orzeczeń technicznych. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe określone poniżej: WARUNEK 1 Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia - podając ponadto wartości prac, daty i miejsca realizacji oraz podmiot zlecający - załącznik nr 3 WARUNEK 2 Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł - należy do oferty załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie: Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale V pkt 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:. 1) Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; 2) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z ich uprawnieniami zawodowymi do wykonywania wyżej wymienionych prac załącznik nr 4. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa; 6) Dokumenty potwierdzające wykonanie prac np. referencje, protokoły odbioru itp. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale V pkt 2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach