Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMICZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMICZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do obiektów zamawiającego artykułów chemii gospodarczej (środków czystości) wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załącznikach nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiane artykuły, dostarczane powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: nazwa producenta towaru, nazwa i cechy produktu, ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczany jest w opakowaniach zbiorczych. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznie wymaganymi i ich dostawa może się wahać, w zależności od potrzeb zamawiającego, w zakresie do 10% zamówienia określonego w załączniku nr 1. 3. Dostawy powinny być realizowane transportem wykonawcy. 4. Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, partiami towarów, zgodnie z odrębnymi zleceniami zamawiającego. Realizacja zlecenia częściowego dostawy określonych artykułów powinna nastąpić nie później niż przed upływem 24 godzin od złożenia zlecenia lub w uzgodnionym czasie. Przewiduje się częstotliwość dostaw nie większą niż 2 razy w miesiącu. 5. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń technicznych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zaakceptowanie 30-dniowego terminu płatności za wykonane dostawy. 5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 uPzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Karty charakterystyki środków czystości, certyfikaty, itp..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach