Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2023 roku

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957576029
  • Data zamieszczenia: 2023-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    Rynek 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 957576029
    REGON: 210966852
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2023 roku.2. Zakres usług obejmuje utrzymanie czystości i porządku na wskazanych ulicach, chodnikach - obustronniei wskazanych placach miasta Ośno Lubuskie, w całym okresie trwania zamówienia w tym:a) zamiatanie ulic i chodników obustronnie,b) zbieranie zmiotek,c) opróżnianie koszy ulicznych,d) wywóz nieczystości powstałych w wyniku świadczonej usługi,e) odśnieżanie i aktywne usuwanie gołoledzi,f) czyszczenie studzienek rewizyjnych kanalizacji burzowej.3. W ramach zamówienia:1) Wykonawca będzie opróżniał kosze na śmieci ustawione w miejscach publicznych, w tym w toalecie publicznej.2) Wykonawca zaopatrzy kosze na śmieci w worki (preferowany kolor czarny), w tym w toalecie publicznej lubw plastikowe wiadra, o wymiarach nie większych niż kosze na śmieci, które będą mieścić się w tych koszach.3) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków w koszach na śmieci, po każdorazowym opróżnieniu koszy (jeśli stosuje worki na śmieci).4) Zmiotki oraz odpady wybrane z koszy na śmieci będą zabierane niezwłocznie (maksymalnie do dwóch godzin od ich zebrania/wybrania).5) Jeden raz w miesiącu Wykonawca dokona mycia i dezynfekcji koszy i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 14 do umowy.6) Wykonawca zbierze odpady zalegające na chodnikach. Niezależnie od częstotliwości sprzątania chodników, Wykonawca przyjmuje stały nadzór nad stanem czystości wykazanych powierzchni chodników i w razie potrzeby usunie pojedyncze odpady pojawiające się w tych miejscach.7) Wykonawca uprzątnie ręcznie nieczystości z jezdni ulic pokrytych nawierzchnią kostkową i brukową, szczególnie śmieci i piasek gromadzący się przy krawężnikach (zmiotki) oraz drobne gałęzie.8) Wykonawca uprzątnie zalegające chwasty gromadzące się na jezdniach ulic i chodników.9) Wykonawca usunie odpady zalegające na przystankach PKS i przystanku PKP w Ośnie Lubuskim oraz na terenie przyległym w odległości do 15 m od znaku lub wiaty przystanku w każdym możliwym kierunku.10) W razie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia powierzchni chodników i ulic Wykonawca niezwłocznie, maksymalnie do 2 godzin od wystąpienia zdarzenia, przystąpi do usunięcia śniegu, skucia lodu oraz posypania chodników i ulic środkami likwidującymi śliskość. Wykonanie tego obowiązku będzie wymagane w razie wystąpienia w/w zjawiska niezależnie od czasu i dnia tygodnia, w tym niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Posypywanie dróg w/w środkami należy wykonywać mechanicznie. Jedynie w przypadku chodników wymaga się posypywania nawierzchni środkami likwidującymi śliskość za pomocą ręcznych posypywarek.11) W okresie jesiennym Wykonawca będzie usuwał liście z częstotliwością zapobiegającą ich zaleganiu w obrębie ulici placów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Nie wymaga się wykonywania niniejszych prac w niedzielei dni ustawowo wolne od pracy.12) Wykonawca co najmniej jeden raz w miesiącu dokona przeglądu stanu studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej w obrębie ulic wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz dokona ich oczyszczenia z zalegających nieczystości i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 15 do umowy.13) Przedmiot zamówienia obejmuje także codzienne (przez siedem dni w tygodniu) sprzątanie toalety publicznej, które obejmuje:a) nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno - higienicznych korzystaniaz toalety w okresie trwania umowy;b) codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczenia toalety;c) utrzymanie czystości poprzez minimum dwukrotne w ciągu dnia, tj. w godzinach od 6:00 do 18:00 sprzątanie wewnątrz toalety, z zachowaniem co najmniej ośmiogodzinnego i co najwyżej dziesięciogodzinnego odstępu czasu pomiędzy kolejnymi pracami porządkowymi (kolejnym sprzątaniem toalety).Utrzymanie czystości wewnątrz toalety obejmuje:- sprzątanie pomieszczenia toalety, tj. odkurzanie i/lub zamiatanie;- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie armatury i innych przedmiotów (pojemników na mydło, pojemnika na papier toaletowy, pojemnika na ręczniki papierowe, kosza na śmieci);- opróżnianie, uzupełnienie worka na śmieci, umycie wewnątrz oraz z zewnątrz, przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie pojemnika na odpadki (kosza na śmieci);- wyczyszczenie, umycie, wytarcie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (muszli sedesowej, umywalki, baterii łazienkowych, deski sedesowej, pisuaru);- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie posadzki wykonanej z blachy nierdzewnej;a według potrzeb, tj. w sytuacji występowania zabrudzeń (różnego pochodzenia):- czyszczenie ścian, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;- mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie kaloryfera i bieżące usuwanie z niego osadzającego się kurzu;- usunięcie zabrudzeń z opraw oświetleniowych;- omiatanie pajęczyn;- czyszczenie luster, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;- czyszczenie szyb zewnętrznych, tj. mycie z zewnątrz i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjących oraz wytarcie;- mycie i usunięcie powstałych zabrudzeń z drzwi, ościeżnic drzwiowych, klamek, kratek wentylacyjnych;- do wykonania usługi wykonawca używał będzie środków czystości i środków higieniczno-sanitarnych posiadających atest PZH do powszechnego stosowania (lub równoważne).d) utrzymanie czystości poprzez minimum jednokrotne w ciągu dnia sprzątanie w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu,w pasie 3 m od obiektu, między innymi: zamiatanie, usuwanie liści, usuwanie zanieczyszczeń, odpadków, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z wymogami, o których mowa w pkt. 10;e) bieżące i niezwłoczne zgłaszanie awarii i uszkodzeń urządzeń do osoby upoważnionej do reprezentowania zamawiającego wskazanej w umowie;f) bieżące prowadzenie rejestru codziennej obsługi toalety publicznej – załącznik nr 13 do umowy.g) bieżące prowadzenie rejestru utrzymania czystości i porządku na wskazanych ulicach i placach miasta Ośno Lubuskie – załącznik nr 12 do umowy.14) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinie toalety, mydła, ręczników papierowych, odświeżacza powietrza, kostki wc należy do obowiązków wykonawcy, przy czym powyższe artykuły chemiczne zamawiający będzie przekazywał wykonawcy podczas przeprowadzanych odbiorów prac w całym okresie trwania umowy.15) Wykonawca nie odpowiada za wykonywanie napraw i konserwacji wewnątrz obiektu a także za całodobowy dozór obiektu (toalety publicznej).16) Zamawiający wymaga systematyczności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie, zgodnie z opisem i harmonogramem zawartym w pkt. 4 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach