Przetargi.pl
Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
    REGON: 52678800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawschowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021. 2.Zakres zamówienia obejmuje oczyszczanie dróg, ulic, placów, ciągów pieszo-jezdnych oraz chodników i schodów w ciągu komunikacyjnym o łącznej powierzchnia 169 368,84 m2, w tym: 2.1. drogi, ulice, place, ciągi pieszo-jezdne - 150 342,50 m2, (Zał 1/2/3 do SIWZ) 2.2. chodniki, place - 19 026,34 m2 (Zał. 4/5 do SIWZ) 2.3. kosze uliczne- 294 szt. 2.4. kosze na psie odchody- 10 szt. 2.5. przystanki autobusowe- 7 szt. 2.6. rzeźby drewniane w Parku Herbergera - 10szt. 3. Do zakresu prac objętych zamówienie należy również: 3.1. oczyszczanie chodników i schodów w ciągu komunikacyjnym, placów w okresie sezonu zimowego, w tym ich posypywanie mieszanką materiałów uszorstniających (zakup i przygotowanie mieszanki materiałów uszorstniających- mieszanka piaskowo-solna lub piasku (w okresie zimowym z zakresu zamówienia wyłącza się oczyszczanie dróg, ulic, placów, ciągów pieszo-jezdnych, wyszczególnionych w załącznikach 1/2/3 do SIWZ-patrz pkt 8) 3.2. opróżnianie koszy ulicznych oraz oczyszczanie powierzchni chodnika w promieniu 2 metrów wokół kosza. 3.3. opróżnianie koszy na psie odchody wraz z zakupem i uzupełnieniem zestawu higienicznego (obejmującego 4 tyś. torebek/rok), 3.4. sprzątanie przystanków autobusowych, 3.5. czyszczenie rynsztoków, 3.6. likwidacja zmiotek ulicznych, 3.7. usuwanie zarastającej roślinności z chodników, 3.8. likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 3.9. zwilżanie nawierzchni ulic i placów, o których mowa w pkt 8 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.10. prace po imprezach masowych, o których mowa w pkt 10 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.11. Zastosowanie kurtyny wodnej, o której mowa w pkt 9 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.12. Usuwanie skutków wandalizmu, np. rozbite szkło, poprzewracane kosze uliczne, pojemniki na śmieci itp. 3.13. oczyszczanie rzeźb drewnianych znajdujących się w Parku Herbergera poprzez ich mycie oraz utrzymanie estetyki rzeźb – odpowiednia konserwacja i malowanie. 4.Oczyszczanie nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-jezdnych, placów polega na usuwaniu piasku i innych zanieczyszczeń (także opadłych liści, odłamanych gałęzi i innych) z całej powierzchni jezdni ulic/ciągów w tym pól martwych, zatok autobusowych, miejsc postojowych, a także górnych powierzchni krawężnika i opasek przyjezdniowych. Usługi powinny być realizowane mechanicznie lub ręcznie w szczególności wszędzie tam, gdzie użycie mechanicznego sprzętu nie jest możliwe (np. w miejscach parkujących samochodów) lub przy zastosowaniu specjalistycznych mechanicznych urządzeń i narzędzi czyszczących, zastrzeżeniem postanowień, o których mowa pkt.3.1. i 8. Rozdział II SIWZ 5.Oczyszczanie chodników, ręczne lub mechaniczne polega na usuwaniu piasku i innych zanieczyszczeń z całej powierzchni chodnika oraz odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi w sezonie zimowym - z użyciem lub bez środka uszorstniającego w zależności od potrzeb. 6. TABELA(ROZDZIAŁ II SIWZ, pkt. 6) 7.W zakres zamówienia wchodzi również ustawianie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego koszy ulicznych oraz: 7.1. utrzymanie w czasie trwania umowy, stałego stanu koszy ulicznych - 294 szt. 7.2. utrzymanie w czasie trwania umowy, stałego stanu koszy na psie odchody - 10szt.; 7.3. przeprowadzanie raz na kwartał inwentaryzacji koszy i niezwłocznego przekazywanie wyników inwentaryzacji na piśmie Zamawiającemu; 7.4. w przypadku stwierdzenia brakujących koszy powiadamianie o tym fakcie Zamawiającego; 7.5. mycie koszy co najmniej 1 raz na kwartał. 8.Usługi objęte zamówieniem przeprowadzane będą przez cały okres trwania umowy, z wyłączeniem zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa, w okresach, w których występuje konieczność odśnieżania, likwidacja gołoledzi i likwidacja śliskości pośniegowe tj.: 8.1. sezon 2019/2020: - od 01 marca do 31.marca.2020 r. - od 15 grudnia 2020r. (lub od dnia rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic w sezonie 2019/2020) do 31 grudnia 2020r., 8.2. sezon 2020/2021: - od 01 stycznia do 31 marca 2021 r. - od 15 grudnia 2021r. (lub od dnia rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic w sezonie 2020/2021) do 31 grudnia 2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 2.1.oświadczenie z art. 25a ust.1 (warunki udziału)– z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 12 do SIWZ. 2.2.oświadczenie z art. 25a ust. 1 (o braku podstaw wykluczenia) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 13 do SIWZ. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. powinien złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 14 do SIWZ. 4.Dowód uiszczenia wadium, z zastrzeżeniem pkt.5 Rozdziału 8 SIWZ. 5.Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zakres umocowania winien zawierać rodzaj czynności, do których uprawniony jest mocodawca. Pełnomocnictwo powinno uwzględniać czynności, do realizacji których może być upoważniony pełnomocnik, w szczególności: a)podpisanie oferty przetargowej wraz z załącznikami, b)podpisywania dokumentów składanych wraz z ofertą/ dołączonych do oferty, c)potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów, które są załączone do oferty. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 7.Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – – według załącznika nr 15 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie według załącznika nr 15A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach