Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie usuwania powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp. dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. - w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)pełnienia całodobowych (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i inne tzw. dni wolne od pracy) dyżurów w sposób zapewniający odbiór wszelkich zgłoszeń dotyczących zanieczyszczenia dróg substancjami ropopochodnymi; b)utrzymywania w całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej, sprzętu i środków niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; c)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi, d)zapewnienia kierowania i nadzoru nad wykonywanymi pracami przez osobę koordynatora z ramienia Wykonawcy, e)przyjazdu na miejsce zdarzenia - bez zbędnej zwłoki, - należy określić w ofercie. f)protokolarnego przejęcia drogi na odcinku zanieczyszczonym substancją ropopochodną lub inną od Straży Pożarnej lub Policji, jeżeli służby te były już na miejscu zdarzenia, po zakończeniu przez nie działań ratowniczych, rozumianych jako usunięcie bezpośredniego zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego oraz mienia (np. zabezpieczenie terenu jw. przed wjazdem pojazdów i/lub wejściem osób postronnych); g)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca zdarzenia adekwatnie do powstałego zagrożenia poprzez: a.jego widoczne wygrodzenie za pomocą stojaków i taśm ostrzegawczych i/lub pachołków, b.ustawienie, odpowiedniego, adekwatnego do sytuacji na drodze, oznakowania pionowego, zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub uzgodnionym z funkcjonariuszem Policji, obecnym na miejscu zdarzenia, w celu: -uniemożliwienia wjazdu w obszar zanieczyszczony postronnych pojazdów; -wstrzymania ruchu drogowego w sąsiedztwie zdarzenia i wyznaczenia/ zorganizowania objazdów na czas usuwania substancji ropopochodnej - jeżeli z uwagi na zasięg zanieczyszczenia jw. jest to konieczne; h)zgłoszenia zdarzenia Policji, jeżeli nie jest obecna na miejscu zdarzenia, a sytuacja tego wymaga (ważny węzeł drogowy, duże natężenie ruchu, niesubordynacja kierowców itd.), zasadniczo w celu sprawnego kierowania ruchem drogowym w sąsiedztwie miejsca zdarzenia; i)usunięcia rozlanej / zalegającej substancji ropopochodnej z drogi (jezdni i pobocza, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów), przy użyciu środków właściwych jej rodzajowi na całym zanieczyszczonym obszarze - w stopniu zapewniającym, po zakończeniu prac, pełną przejezdność drogi i bezpieczeństwo jej użytkowników, przy czym: a.usunięcie rozlanych substancji ropopochodnych winno być dokonywane za pomocą odpowiednich środków, takich jak sorbent (środek chłonący) do absorpcji / uwiązania, dyspergent (odtłuszczacz, zmywacz, detergent) - preparat do odtłuszczania powierzchni lub maty sorpcyjne (chłonące), b.piasek może być wykorzystany do wykonania obwałowań w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się substancji, rozlanych na dużych powierzchniach, c.rozsypywanie sorbentu powinno być przeprowadzone ręcznie lub mechanicznie, w zależności od zastanej sytuacji, d.zebranie po stwierdzeniu wchłonięcia / sorpcji substancji ropopochodnej, zużytego sorbentu przy pomocy szczot / mioteł i/lub odkurzacza przemysłowego z całego zanieczyszczonego obszaru, przy przestrzeganiu przepisów ochrony środowiska, e.zebranie pozostałych odpadów powstałych wskutek kolizji (szkło, elementy plastikowe i inne), f.sorbent, którego chłonność nie została jeszcze całkowicie wyczerpana, może być powtórnie wykorzystany w następnej, podobnej akcji, g.usunięcie z drogi użytego w trakcie realizacji usługi piasku, j) wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca zdarzenia, poleceń Kierującego Działaniami Ratowniczymi Straży Pożarnej, jeżeli była obecna na miejscu zdarzenia lub Policji, gdy realizowała czynności służbowe i/lub uczestniczyła w przejęciu pasa drogowego od KRD PSP po zakończeniu zdarzenia, k)przekazania zużytego sorbentu oraz piasku do miejsca ich legalnej utylizacji, l)niezwłocznego poinformowania przedstawiciela firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi o gotowości przekazania drogi do ponownego użytkowania, m) protokolarnego przekazanie drogi, na której były prowadzone czynności usuwania substancji ropopochodnej, przedstawicielowi firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi, do ponownego użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych), 2.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3.Pisemne Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), 4.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2019r, poz.1010), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa, (jeśli dotyczy), 5. Dowód wniesienia wadium; 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2023 roku
Dodano: 2023-01-05 - Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2021-02-09 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2021 roku
Dodano: 2020-12-03 - Kompleksowe utrzymanie porządku i czystości oraz utrzymanie zimowe na terenie targowiska przyul. Sportowej w Słubicach w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-12-02 - Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2020-11-16 - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i dbania o teren wokół budynków stanowiących siedziby Oddziały Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2020-11-09 - Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Dodano: 2020-09-16 - Kompleksowe wykonanie usług z zakresu utrzymania czystości na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2020-07-30 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ZBĄSZYNEK W LATACH 2020 - 2022
Dodano: 2020-04-16 - Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021
Dodano: 2020-01-31