Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
- Data zamieszczenia: 2012-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45 45
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka w okresie zimowym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: zimowym utrzymaniu w porządku dróg gminnych oraz ogólnodostępnych terenów publicznych położonych na terenie miasta Milanówka. Zakres prac obejmuje: - zimowe utrzymanie dróg w okresie od 16 listopada 2012 do 30 kwietnia 2013r, - codzienna obsługa koszy ulicznych typu FLIK i terenu wokół nich, w okresie od 16 listopada 2012r do 30 kwietnia 2013r. - utrzymanie czystości wokół pojemników na odzież ustawionych na terenie miasta, w okresie od 16 listopada 2012r do 30 kwietnia 2013r. - usuwanie ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nie przystosowanych w okresie od 16 listopada 2012r do 30 kwietnia 2013r. - usuwanie odpadów z terenów ogólnodostępnych w granicach miasta Milanówka, w okresie od 16 listopada 2012r do 30 kwietnia 2013r. - utrzymanie w czystości i drożności wpustów ulicznych w okresie od 16 listopada 2012r do 30 kwietnia 2013r. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania prac przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do zapewnienia pełno tygodniowego i całodobowego dyżuru dyspozytorskiego w czasie realizacji zimowego utrzymania dróg. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy w zakresie zimowego utrzymania czystości powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 2230, poz. 1960) oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w ST. Wkłady foliowe do koszy ulicznych jak również inne materiały i środki Wykonawca zapewnia na koszt własny. Długość dróg w mieście Milanówku wynosi około 111 km. Zamawiający podał szacunkowe długości dróg, które mogą ulec zwiększeniu w chwili powstania nowych pasów drogowych. Wzrost do 10% ogólnej długości nowopowstałych, modernizowanych ciągów jezdnych i pieszych oraz przesunięcie w klasyfikacji dróg do wyższej kategorii, nie stanowi zmian rzeczowego zamówienia i nie wpływa na cenę jego realizacji. Na terenie miasta znajduje się ok. 231 szt. koszy ulicznych. Podana ilość może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy, ale nie więcej niż do 10 szt. Na terenie miasta znajdują się również pojemniki na odzież w ilości 26 szt. Zamawiający szacuje, iż z terenów ogólnodostępnych Wykonawca w ramach zawartej umowy zbierze 500m3 odpadów. Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, w związku z tym podana wielkość może ulec zmianie - zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania powyższych prac w maksymalnych ilościach. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. A zwiększenie ilości prac nie upoważnia Wykonawcy do wynagrodzenia dodatkowego. Zamawiający będzie wskazywał poprzez Polecenie wykonania Wykonawcy wymagany zakres prac dotyczący usuwania odpadów z terenów ogólnodostępnych, usuwania ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nie przystosowanych. Każde Polecenie wykonania i wykonanie pozostałych prac ujętych w zamówieniu będzie zakończone protokołem odbioru prac podpisanym przez obie strony i wystawieniem faktury za wykonane prace. Realizację zakresu pozostałych prac, jak również zimowego utrzymania czystości Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zapisami w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza) jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązującą umowę ze składowiskiem odpadów na przyjmowanie stałych odpadów komunalnych. Jeżeli Wykonawca nie będzie należycie wykonywał zamówienia Zamawiający wypowie zawartą umowę a Wykonawca będzie wykluczony z następnych postępowań prowadzonych przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów prac i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2012 roku do godziny 12:30. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka w okresie zimowym 2012/2013 lub w formach wymienionych w art. 46 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe oczyszczanie, odśnieżanie, utrzymanie czystości i porządku na ulicach Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-26 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017
Dodano: 2016-07-21 - prace z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r. dla rejonu drogowego nr I
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych, na terenie powiatu zwoleńskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r
Dodano: 2016-07-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Obwodu Dróg w Żurominie w sezonie 2016 / 2017r.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie całodobowego utrzymania zimowego dróg gminnych utwardzonych, gruntowych, osiedlowych/wewnętrznych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji na terenie Legionowa
Dodano: 2016-05-06 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Michałowice 2016 - nr sprawy: ZP.271.2.21.2016
Dodano: 2016-03-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego w roku 2016
Dodano: 2016-01-18