Przetargi.pl
Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości, dróg, ulic, chodników, przystanków autobusowych, przejścia podziemnego, oraz eksploatacji sieci kanalizacji burzowej na terenie Gminy Rudna. 2. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 2.1. Mechanicznego i ręcznego oczyszczania jezdni, parkingów, chodników ulic, przystanków autobusowych na terenie Gminy Rudna, w tym: a) wiaty i przystanki autobusowe: • zamiataniu i sprzątaniu przystanków i zatoczek przystankowych w ilości 6 szt. w miejscowości Rudna i Chobienia wraz z opróżnieniem i wywozem śmieci z koszy usytuowanych przy przystankach (wiatach) – 6 szt. – 5 razy w tygodniu, • zamiataniu i sprzątaniu przystanków i zatoczek przystankowych w pozostałych miejscowościach ( 63 szt. ) – 1 raz w miesiącu, • wykaszanie terenu wokół przystanków wraz z posprzątaniem skoszonej trawy i innych nieczystości - trawa nie może przekroczyć 30 cm wysokości, a częstotliwość koszenia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości trawy. Po skoszeniu wysokość trawy powinna wynosić min. 5 cm max.10 cm. - należy przyjąć na jeden obiekt ok. 10 m2 - 39 obiektów przewidzianych do koszenia. • myciu szyb wiat oszklonych – 1 raz w miesiącu, • myciu wiat oszklonych ( ławki, siedziska, elementy metalowe, dach) – 1 raz w roku ( czerwiec), • opróżnianiu i wywożeniu śmieci z koszy usytuowanych przy wiatach i przystankach autobusowych w pozostałych miejscowościach - przy każdym sprzątaniu – 63 szt. oraz 4 szt. w miejscowości Nieszczyce ( przy stawach), 1 szt. w miejscowości Koźlice ( przy tablicy ogłoszeń) i 1 szt. w miejscowości Chełm ( przy tablicy ogłoszeń). • myciu koszy na śmieci oraz ich dezynfekcję - 2 raz y do roku ( maj, wrzesień), • utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych. • usunięcia szkła w przypadku wybicia szyby w wiacie przystankowej w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wiat przystankowych i koszy Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.b) ulice, parkingi i chodniki w miejscowości Rudna i Chobienia: • zamiataniu parkingów, chodników z uwzględnieniem poboczy ulic (przy krawężnikach) - 5 razy w tygodniu, • opróżnianiu i wywożeniu śmieci z koszy – 5 razy w tygodniu, • mycie koszy na śmieci oraz ich dezynfekcję – 2 razy do roku ( maj, wrzesień), • utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych, • mechanicznym zamiataniu ulic - 1 raz w miesiącu, • usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni chodników, parkingów oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych nieczystości - 2 razy do roku ( czerwiec, sierpień), • usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych ulic z wywozem zebranych nieczystości - 2 razy do roku ( czerwiec, sierpień). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia nawierzchni ulicy, parkingów i chodników Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.c) drogi publiczne i drogi utwardzone stanowiące własność Gminy Rudna oraz chodniki: usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni chodników oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych nieczystości – 1 raz w roku ( czerwiec), • usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych dróg z wywozem zebranych nieczystości - 1 raz w roku ( czerwiec). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia nawierzchni drogi i chodnika Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.2.2. Letnie i zimowe utrzymanie przejścia podziemnego oraz letnie utrzymanie placu wypoczynkowego i ścieżki dla pieszych w Rudnej przy ul. Leśnej: Eksploatacja polega na zapewnieniu należytego stanu sanitarnego, porządkowego, technicznego urządzeń i estetycznego oraz ochrony p.poż. przejścia, a w szczególności • zamiatanie przejścia podziemnego – 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek, • mycie posadzki przejścia 2 razy w miesiącu: w drugim i czwartym tygodniu miesiąca w okresie od 1 kwietnia do 30 października, a w pozostałych miesiącach mycie przejścia będzie wykonywane o ile warunki atmosferyczne nie będą powodować oblodzenia mytej powierzchni – 290,00 m2, • mycie szyb zadaszenia przejścia podziemnego - 1 raz w roku ( wrzesień) – 180 m2, • opróżnianiu i wywożeniu śmieci z koszy usytuowanych przy wejściach na perony, wejściu/ wyjściu od strony ul. Kolejowej i ul. Leśnej, placu wypoczynkowego i ścieżki dla pieszych – 22 szt. – 5 razy w tygodniu, • mycie koszy na śmieci oraz ich dezynfekcję – 2 raz do roku ( maj, wrzesień), • utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych • zakup materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonania zadania, • zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa w okresie zimowym i niesprzyjających warunków atmosferycznych, polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości – schody, dojścia do przejścia peronów, • obsługa techniczna polegająca na należytej eksploatacji 2 pomp – typ WILO DRAIN TP 65/ S91/ 11/ 3/ 400, • zamiatanie i sprzątanie placu wypoczynkowego i ścieżki dla pieszych oraz wiaty rekreacyjnej wraz z opróżnianiem i wywozem śmieci z kubłów znajdujących się na terenie rekreacyjnym o pow. 1430 m2 – 5 raz w tygodniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przejścia podziemnego, placu wypoczynkowego i ścieżki dla pieszych, Wykonawca zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.2.3. Eksploatacji sieci kanalizacji burzowej znajdującej się w drogach gminnych oraz piaskowników będących integralną częścią kanalizacji burzowej na terenie Gminy Rudna: • czyszczenie studzienek ulicznych –1 raz w roku na przełomie października – listopada, • utrzymanie piaskowników odkrytych – wykaszanie wraz z posprzątaniem skoszonej trawy i innych nieczystości - trawa nie może przekroczyć 30 cm wysokości, a częstotliwość koszenia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości trawy. Po skoszeniu wysokość trawy powinna wynosić min. 5 cm max.10 cm, • czyszczenie piaskownika rurowego z piasku i innych nieczystości – 2 razy w roku ( kwiecień, październik), • czyszczenie piaskownika dwukomorowego z piasku i innych nieczystości – 2 razy w roku ( kwiecień, październik) , konserwacja wylotu kanalizacji burzowej do rowu melioracyjnego w Rudnej przy ul. Leśnej ( na odcinku 1 m powyżej wylotu i 100 m poniżej wylotu) – wykaszanie rowu wraz z posprzątaniem skoszonej trawy i innych nieczystości - trawa nie może przekroczyć 20 cm wysokości, a częstotliwość koszenia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości trawy. Po skoszeniu wysokość trawy powinna wynosić min. 5 cm max.10 cm.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sieci kanalizacji burzowej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wykaz urządzeń związanych z utrzymaniem kanalizacji burzowej na terenie Gminy Rudna Stan ilości kanalizacji burzowej : 1. Studzienki uliczne - 415 szt. w tym w miejscowościach - Rudna, Chobienia - 274 szt. - Radoszyce - 65 szt.- Olszany - 21 szt.- Mleczno - 34 szt. - Gwizdanów - 4 szt.- Gawronki - 2 szt. - Kliszów - 2 szt.- Toszowice - 2 szt.- Wądroże - 2 szt.- Koźlice - 1 szt.- Chełm - 8 szt..Separator w Rudnej 1 szt.3.Piaskowniki odkryte w Rudnej - 2 szt.4. Piaskownik dwukomorowy w Rudnej - 1 szt.5.Piaskownik rurowy w Chobieni - 1 szt.6. Konserwacja wylotu kanalizacji burzowej i rowu melioracyjnego w Rudnej ul. Leśna - 108 mb. 2.4. Letnie utrzymanie fontanny wraz z przyległym placem w miejscowości Chobienia: zamiataniu i sprzątaniu w dni robocze nawierzchni z kostki i płyt granitowpow. 1.298,90 m2, • opróżnianiu i wywożeniu w dni robocze śmieci z kubłów zlokalizowanych wokół placu – 6 szt.• mycie koszy na śmieci oraz ich dezynfekcję – 2 raz do roku ( maj, wrzesień), • utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych, • myciu fontanny (wewnątrz i zewnątrz) – 4 razy w roku ( kwiecień, czerwiec, sierpień, październik) – Wykonawca winien uwzględnić koszt opróżnienia i ponownego napełnienia wody ok. 4 m3,• myciu balustrady ( 34 mb.), murka pod balustradą, tralek (69 sztuk) oraz postumentów granitowych i waz kwiatowych ( po 8 szt.) znajdujących wokół fontanny - mycie odbywać się będzie jednocześnie przy myciu fontanny,• zabezpieczenie przed okresem zimowym fontanny i waz kwiatowych,• zakup materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonania zadania ( np: środki do granitu, środki zabezpieczające czystość wody), • utrzymanie w sprawności technicznej oświetlenia fontanny - oprawy oświetleniowe 4 szt ASTRALPOLL Model 21626-35666,• utrzymanie w sprawności technicznej sterowania fontanny ( elektropompa powierzchniowa, urządzenia regulujące poziom wody, filtr piaskowy, dysza fontanny).W przypadku stwierdzenia uszkodzenia nawierzchni z kostki i płyt chodnikowych, fontanny,elementów balustrady i innych przedmiotów (urządzeń) znajdujących się w rynku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.3. Oczyszczanie nawierzchni ulic w miejscowości Rudna i Chobienia3.1. Oczyszczanie jezdni winno odbywać się poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Dopuszczalne jest łączenie stosowania wymienionych metod zamiatania. Wykonawcy przysługuje prawo wyboru technologii zamiatania, przy czym winien wziąć pod uwagę zróżnicowanie rodzajów nawierzchni ulic, dróg i zapewnić staranność i należytą jakość wykonywanych prac. Zamiatanie nawierzchni polega na całkowitym usunięciu wszelkiego typu nagromadzonych zanieczyszczeń – kurzu, piasku, błota, resztek roślinności i innych śmieci pozostawionych przez użytkowników ulic i dróg. Wszelkie zebrane zanieczyszczenia w trakcie zamiatania należy wywieść na składowisko odpadów. Wszelkie koszty z przekazaniem odpadów leżą po stronie Wykonawcy i winno być wkalkulowane w cenę zadania.3.2. Zamawiający zastrzega sobie, że na jego wezwanie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przystąpić do zamiatania po stwierdzeniu, że czystość ulic jest niezachowany.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania traw i chwastów rosnących pomiędzy krawężnikami a jezdnią. Usuwanie odbywać się powinno doraźnie w miarę występujących potrzeb. Wszystkie zebrane zanieczyszczenia powstałe w trakcie oczyszczania nawierzchni należy wywieść na składowisko odpadów.4. Utrzymanie czystości nawierzchni chodników, parkingów oraz placów gminnych4.1. Oczyszczenie nawierzchni chodników, parkingów i placów gminnych winno odbywać się poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Dopuszczalne jest łączenie stosowanie ww. metod zamiatania. Przy wyborze technologii zamiatania wykonawca musi wziąć pod uwagę zróżnicowanie rodzajów nawierzchni chodników, parkingów i placów zapewnić staranność i należytą jakość wykonywanych prac. Wybór technologii zmiatania i używany sprzęt nie powinien powodować niszczenia, zapadania chodników, parkingów i placów. Zamiatanie nawierzchni polega na całkowitym usunięciu wszelkiego typu nagromadzonych zanieczyszczeń – kurzu, piasku, błota, resztek roślinności i innych śmieci pozostawionych przez użytkowników. Wszelkie zebrane zanieczyszczenia w trakcie zamiatania należy wywieść na składowisko odpadów. Wszelkie koszty z przekazaniem odpadów leżą po stronie Wykonawcy i winno być skalkulowane w cenę zadania.4.2. Zamawiający zastrzega sobie, że na jego wezwanie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przystąpić do zamiatania po stwierdzeniu, że czystość chodników, parkingów, placów gminnych jest niezachowany.4.2. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania traw i chwastów rosnących w nawierzchni chodnika i parkingów oraz przy krawężnikach i obrzeżach. Usuwanie odbywać się powinno doraźnie w miarę występujących potrzeb. Wszystkie zebrane zanieczyszczenia powstałe w trakcie oczyszczania nawierzchni należy wywieść na składowisko odpadów.1. 5. Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych5.1. Opróżnienie koszy polega na całkowitym usunięciu wszelkich znajdującym się w nim śmieci. 5.2. Zamawiający zastrzega sobie, że na jego wezwanie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przystąpić do opróżniania koszy po stwierdzeniu, że powyższy warunek nie został spełniony przez Wykonawcę. 5.3. Wszystkie zebrane śmieci powstałe w wyniku opróżniania koszy należy wywieść na składowisko odpadów. 5.4. Wszelkie koszty z przekazaniem odpadów leżą po stronie Wykonawcy i winno być skalkulowane w cenę zadania.5.5. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji koszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 1.1 Wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz.310). 1.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031, z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na w ramach zadania pn. „Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna ” 1.3 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert ( tj .przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.4 Zamawiający zaleca , aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty b) innej niż pieniądz - oryginał wadium należy złożyć w kasie UG Rudna a jego kopie dołączyć do oferty 1.5 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 1.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.9 .Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art 26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia , o którym mowa w art 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 1.12.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1, B) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2, C) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3, D) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, E) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. F) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - ( jeżeli dotyczy ). G) Kalkulacje cenową- zgodnie z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach