Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
- Data zamieszczenia: 2021-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
REGON: 57958900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ręcznego oczyszczania wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie A - oczyszczanie chodników i jezdni w Rynku i strefie centralnej miasta; 2) Zadanie B - oczyszczanie chodników i jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej. 3. Lokalizacja: chodniki i jezdnie dróg gminnych na terenie miasta Świdnica wyszczególnione w Załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.61.00.00-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 na kwotę nie większą niż 100 000,00 zł brutto. Ewentualny zakres usług to oczyszczanie ręczne chodników i jezdni dróg gminnych, usuwanie zebranych odpadów, odchwaszczanie, zmywanie powierzchni utwardzonych. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części usługi. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) prowadzenie samochodu przystosowanego do transportu sprzętu i odpadów ze sprzątania ulic i placów; 2) ręczne oczyszczanie terenów. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w punkcie 11, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 13. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej (anonimizacja nie dotyczy imienia i nazwiska pracownika, terminu zawarcia umowy, okresu na jaki została zawarta, wymiaru umowy). 14. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem 13 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie od dnia 15.10.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-07 - Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025
Dodano: 2023-07-31 - Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.
Dodano: 2023-03-24 - Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie gminy Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-03-15 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Niemcza i bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni w Gminie Niemcza
Dodano: 2023-01-30 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Złotoryi
Dodano: 2022-04-04 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Złotoryi
Dodano: 2021-03-14 - Sprzątanie terenu i pielęgnacja terenów zielonych przy Domach Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-02-23 - „Oczyszczanie mechaniczne i uzupełniająco ręczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta Świdnica w 2021 roku"
Dodano: 2021-02-03 - ,,Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna”
Dodano: 2021-01-19