Gmina Rudna ogłasza przetarg
- Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15
59305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
REGON: 39064755800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości, dróg, ulic, chodników, przystanków autobusowych, przejścia podziemnego, oraz eksploatacji sieci kanalizacji burzowej na terenie Gminy Rudna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Utrzymanie czystości w miejscowości Rudna ” - Zadanie I, - 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Utrzymanie czystości w miejscowości Chobienia” - Zadanie II, - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Utrzymanie czystości wiat i przystanków na terenie gminy Rudna ” - Zadanie III, - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Eksploatacja sieci kanalizacji burzowej znajdującej się w drogach gminnych...” - Zadanie IV, - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Utrzymanie czystości na drogach publicznych i drogach utwardzonych stanowiących własność Gminy Rudna oraz chodników” - Zadanie V, 2 Wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240). 3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031, 4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego o którym mowa w pkt 14.3 SIWZ , przed upływem terminu składania ofert ( tj .przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty b) innej niż pieniądz - oryginał wadium należy złożyć w kasie UG Rudna a jego kopie dołączyć do oferty 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium lub wadium wniesione zostanie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art 46 ust. 1-4 ustawy pzp. 9 Zgodnie z art 46 ust. 4 a i 5 ustawy pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art 26 ust.3 i 3a z przyczyny leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art 25 ust.1 ,oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1 ,pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art .87 ust.2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art 22a Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu - zał. Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Złotoryi
Dodano: 2024-04-02 - Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie od dnia 15.10.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-07 - Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025
Dodano: 2023-07-31 - Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.
Dodano: 2023-03-24 - Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie gminy Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-03-15 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Niemcza i bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni w Gminie Niemcza
Dodano: 2023-01-30 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Złotoryi
Dodano: 2022-04-04 - „Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów”
Dodano: 2021-03-19 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Złotoryi
Dodano: 2021-03-14 - Sprzątanie terenu i pielęgnacja terenów zielonych przy Domach Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-02-23