Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI CZĘŚCI WSPÓLNYCH BUDYNKU, TERENU ZEWNĘTRZNEGO I PIELĘGNACJĘ ZIELENI W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY ZDROWIA POŁOŻONYCH W SZCZECINIE PRZY UL. BAT. CHŁOPSKICH 86 I UL. KADŁUBKA 10/11

Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej ogłasza przetarg

  • Adres: 71-504 Szczecin, ul. Czesława 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4233011, 4233398
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej
    ul. Czesława 9 9
    71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4233011, 4233398
    REGON: 81269223900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI CZĘŚCI WSPÓLNYCH BUDYNKU, TERENU ZEWNĘTRZNEGO I PIELĘGNACJĘ ZIELENI W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY ZDROWIA POŁOŻONYCH W SZCZECINIE PRZY UL. BAT. CHŁOPSKICH 86 I UL. KADŁUBKA 10/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynku, 2) dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 1100 - 1300 części wspólnych, 3) utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, 4) codziennej obsługi systemu alarmowego (kodowanie i rozkodowywanie) w wyznaczonych godzinach porannych i wieczornych, dozoru w soboty w godz. od 7.00 do 15.00 - dotyczy jedynie nieruchomości położonej przy ul. Batalionów Chłopskich 86. 5) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p. poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 6) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 7) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 8) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 9) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, 10) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe, tj.: a) zrealizowali lub realizują w okresie ostatnich trzech lat, przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 pracę polegającą na utrzymaniu czystości wewnątrz nieruchomości, - co najmniej 1 pracę polegającą na utrzymaniu czystości terenów zewnętrznych, - co najmniej 1 pracę polegającą na pielęgnacji zieleni. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy w jednej wykazanej pracy zawierać się będą ww. elementy (np. jedna praca obejmie zarówno stróżowanie, utrzymanie czystości wewnątrz oraz terenów zewnętrznych), b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 tys. zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. zł. W przypadku upływu ważności polisy przed realizacją zamówienia wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach i przedłożenia zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty jego zawarcia. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; (Tylko w sytuacjach określonych w SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach