Przetargi.pl
Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na : a) uszczelnieniu przewodów kominowych przez co rozumie się wyrównanie podłoży pionowych i izolacje pionową ze szlamów uszczelniających nakładanych ręcznie na wyrównanym podłożu b) uzupełnieniu ubytków przegród kominowych, c) przemurowaniu ciągłym w ścianach z cegieł o grubości 1/2cegły przez co rozumie się przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ½ cegły przy użyciu zaprawy cementowej w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej d) przemurowaniu ciągłym w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły przez co rozumie się przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości 1 cegły przy użyciu zaprawy cementowej w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej e) uzupełnieniu tynków na kominach przez co rozumie się uzupełnienie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem w budynkach mieszkalnych i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich. W/w roboty Wykonawca wykonywać będzie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania Odbioru Robót Budowlanych oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wyłącznie na podstawie zlecenia przesłanego e-mailem przez Rezydenta RON-u w ilości podanej każdorazowo przez Rezydenta, na wskazany przez Rezydenta adres w Łodzi (lokale i budynki administrowane przez ZLM). Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w terminie 7 dni od otrzymania zlecenia i wykonać je w terminie uzgodnionym z Rezydentem. Zlecenia wystawiane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Po zakończeniu poszczególnych robót Wykonawca przedstawia opinię kominiarską podpisaną przez mistrza kominiarskiego. Koszt wystawienia opinii kominiarskiej należy wkalkulować w cenę roboty budowlanej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: w/w roboty świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 1 przy ul. Wielkopolskiej 53, Rejon Obsługi Najemców nr 2 przy ul. Sędziowskiej 16, Rejon Obsługi Najemców nr 3 przy ul. Przemysłowej 7 w Łodzi. Szacowany zakres zamówienia: a) uszczelnienie przewodów kominowych - 981 mb b) uzupełnienie ubytku przegrody kominowej – 165 szt. c) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości ½ cegły - 132 mb d) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły - 99 mb e) uzupełnienie tynków na kominach - 250 m2 Część 2: w/w roboty świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11, Rejon Obsługi Najemców nr 5 przy ul. Paderewskiego 47, Rejon Obsługi Najemców nr 6 przy ul. Ciasna 19a, Rejon Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Szacowany zakres zamówienia: a) uszczelnienie przewodów kominowych - 650 mb b) uzupełnienie ubytku przegrody kominowej – 105 szt. c) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości ½ cegły - 84 mb d) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły - 63 mb e) uzupełnienie tynków na kominach - 174 m2 Część 3: w/w roboty świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 8 przy pl. Barlickiego 11, Rejon Obsługi Najemców nr 9 przy ul. Wapiennej 15, Rejon Obsługi Najemców nr 10 przy ul. Radwańskiej 31w Łodzi. Szacowany zakres zamówienia: a) uszczelnienie przewodów kominowych - 530 mb b) uzupełnienie ubytku przegrody kominowej – 90 szt. c) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości ½ cegły - 72 mb d) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły - 54 mb e) uzupełnienie tynków na kominach - 149 m2 Część 4: w/w roboty świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 11 przy ul. Piotrkowskiej 86, Rejon Obsługi Najemców nr 12 przy ul. Piotrkowskiej 238, Rejon Obsługi Najemców nr 13 przy ul. Pomorskiej 115b w Łodzi. Szacowany zakres zamówienia: a) uszczelnienie przewodów kominowych - 540 mb b) uzupełnienie ubytku przegrody kominowej – 90 szt. c) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości ½ cegły - 72 mb d) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły - 54 mb e) uzupełnienie tynków na kominach - 147 m2 Część 5:w/w roboty świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 14 przy ul. Wilczej 7, Rejon Obsługi Najemców nr 15 przy ul. Dębowskiego 8 w Łodzi. Szacowany zakres zamówienia: a) uszczelnienie przewodów kominowych - 299 mb b) uzupełnienie ubytku przegrody kominowej – 50 szt. c) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości ½ cegły - 40 mb d) przemurowanie ciągłe w ścianach z cegieł o grubości 1 cegły - 30 mb e) uzupełnienie tynków na kominach - 80 m2 W/w zakres zamówienia w okresie trwania umowy może ulec zmianie pod względem ilościowym w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie robót odbywać będzie się na podstawie faktycznie wykonanego zakresu umowy i ustalonej ceny jednostkowej w cyklach miesięcznych na koniec miesiąca kalendarzowego. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Główny przedmiot: 45410000-0 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 380) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 5.2. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 250000,00 zł netto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100). W tym: Dla części 1: 82500,00 Dla części 2: 52500,00 Dla części 3: 45000,00 Dla części 4: 45000,00 Dla części 5: 25000,00 Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu robót będących przedmiotem niniejszego postępowania na terenie nieruchomości znajdujących się w administrowanym zasobie. Maksymalny okres obowiązywania umowy zawartej na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie będzie przekraczać 12 miesięcy. Warunkiem udzielenia w/w zamówień będzie zaakceptowanie przez Zamawiającego cen robót jednostkowych. 5.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Osoby te będą uszczelniały przewody kominowe, uzupełniały ubytki przegrody kominowej, dokonywały przemurowań ciągłych w ścianach kominowych oraz uzupełniały tynki na kominach. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 2 osób na każdą cześć zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 5.4. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp: 1) Zatrudnienie w/w osób przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania umowy. 2) Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy lub podwykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie osób (zanonimizowanych umów o pracę lub oświadczeń o zatrudnieniu npst. umowy o pracę), o których mowa w pkt. 5.3 natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi roboty lub oświadczeń o zatrudnieniu w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach