Przetargi.pl
Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu z dróg terenu powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym. 2. Zestawienie ilości usuniętych pojazdów i średni czas przechowywania za okres od września 2015 r. do sierpnia 2016 r. przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego wykonania usługi usuwania pojazdów z dróg terenu powiatu zgierskiego na podstawie dyspozycji wydawanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w art. 130a ust 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 20212 r. poz. 1137 ze zm.) czyli: policjant, strażnik gminy/miejski, osoba dowodząca akcją ratowniczą. 4. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu oraz numeru faxu, na który będą przyjmowane zlecenia - czynny i obsługiwany całodobowo/24h. 5. CZAS DOJAZDU Wykonawcy stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 6. Usuwanie pojazdów z dróg terenu powiatu zgierskiego i przechowywanie na parkingu strzeżonym ma odbywać się całodobowo przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy, w niedzielę i święta, z każdego miejsca na terenie powiatu zgierskiego. 7. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca w ramach realizacji usługi w zakresie usuwania z drogi i przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym będzie zobowiązany do: 1) prowadzenia dokumentacji związanej z parkowaniem i usuwaniem pojazdów; 2) prowadzenia komputerowej ewidencji umożliwiającej Zamawiającemu uzyskanie w każdym czasie danych dotyczących ilości i czasu przechowywania pojazdów oraz przedstawiania na każde żądanie Zamawiającego w/w danych w formie papierowego wydruku; 3) umożliwienia kontroli upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi Starostwa Powiatowego w Zgierzu w zakresie prowadzenia dokumentacji określonej w pkt 1); 4) umożliwienia kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej w okresie wykonywania usługi; 5) realizowania każdego zlecenia umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym - całodobowo w sposób ciągły tzn. także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta, z każdego miejsca na terenie powiatu zgierskiego w trybie: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku -wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu; c) załadunek pojazdu lub części pojazdu na zestaw holujący; d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; f) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów. 8. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy zapewnić miejsca parkingowe na parkingu strzeżonym, na którym będą przechowywane zatrzymane pojazdy tj.: 1) czynny całodobowo; 2) ogrodzony; 3) oświetlony; 4) monitorowany lub dozorowany całodobowo; 5) posiadający minimum 20 miejsc do parkowania pojazdów do 3,5 t; 6) posiadający minimum 5 stanowisk do parkowania pojazdów powyżej 3,5 t; 7) posiadać minimum jedno miejsce do parkowania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz. U. poz. 1293 z 2012 roku). 8) dysponować co najmniej 3 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniami czynników atmosferycznych. 8. Wymagania związane z realizacją umowy: Zamawiający informuje, że o miejscu lokalizacji parkingu strzeżonego Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo wykazać w terminie 3 dni od dnia przesłania wezwania przez Zamawiającego, że zabezpieczył miejsca parkingowe wymagane w zakresie określonym przez Zamawiającego, czyli, zobowiązany będzie wykazać, że wypełnia przesłanki, o których mowa w ust 7 pkt 5)-8) łącznie z pkt 1)-4). Przesłanki, o których mowa w pkt 5)-8) muszą być spełnione niezależnie od lokalizacji dla tych poszczególnych punktów w trakcie realizacji umowy. Wykonawca będzie mógł dysponować miejscami parkingowymi umiejscowionymi w różnych lokalizacjach, jednakże liczba miejsc parkingowych o różnym przeznaczeniu nie będzie mogła być, łącznie mniejsza niż wskazana w pkt 5) – 8) oraz każdorazowo lokalizacja ta musi spełniać wymóg, o którym mowa w pkt 1) - 4). 9. Wymagania związane z realizacją umowy: Wydawanie pojazdów z parkingu strzeżonego będzie odbywać się całodobowo w sposób ciągły tzn. także w dni wolne od pracy, niedziele i święta. 10. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca zobowiązany będzie przed wydaniem pojazdu z parkingu strzeżonego sporządzić i zachować kopię dowodu uiszczenia właściwej opłaty przez właściciela lub użytkownika pojazdu oraz odebrać zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu. 11. Wymagania związane z realizacją umowy: W przypadku, gdy pojazd zostanie przejęty na rzecz Powiatu Zgierskiego odbiór nastąpi na podstawie prawomocnego Postanowienia wydanego przez sąd właściwy dla Zamawiającego. Uiszczenie opłaty za przechowywanie pojazdu nastąpi na zasadach określonych w § 3 Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego kopii polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, obowiązującej w terminie realizacji przedmiotu zamówienia oraz obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub złożenie polisy OC, która nie obejmuje swym zakresem postanowień, o których mowa powyżej stanowić będzie podstawę do naliczania kar umownych, aż do daty złożenia prawidłowo wystawniej polisy OC. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu); c) załadunek pojazdu (części pojazdu na zestaw holujący); d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; f) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; 2) Wykonawca będzie zobowiązany, przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666); 3) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 13 pkt. 1 lit. a-f potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę oraz w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobą wykonującą czynności określone w ust. 13 pkt. 1 lit. a-f Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa powyżej, za każde zdarzenie. 14. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 15. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty i oświadczenia Wykonawca , którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 17. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3. 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach