Przetargi.pl
Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu z dróg w granicach administracyjnych powiatu zgierskiego pojazdów, w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm. – zwanej dalej Prawem o ruchu drogowym) i art. 95 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. , poz. 2200 ze zm. – zwanej dalej ustawą o transporcie drogowym) oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym (zwanym w dalszej części SIWZ – parkingiem), całodobowo przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy, w niedzielę i święta. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przyjęcia dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi i przemieszczenia go zespołem holowniczym na parking strzeżony; b) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku tj. wykonanie wszelkich prac towarzyszących przygotowaniu pojazdu do transportu; c) załadunku pojazdu lub części pojazdu na zestaw holujący; d) uporządkowania miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) przejazdu z pojazdem transportowanym na parking; f) rozładunku i zaparkowania pojazdu na parkingu; g) przechowywania w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów; h) wydania pojazdu z parkingu właścicielowi pojazdu lub osobie uprawnionej’ i) sporządzenia i przechowania kopii dowodu uiszczenia należnej opłaty przez właściciela lub użytkownika pojazdu lub osoby uprawnionej oraz zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1) prowadzenia dokumentacji związanej z parkowaniem i usuwaniem pojazdów; 2) prowadzenia komputerowej ewidencji umożliwiającej Zamawiającemu uzyskanie w każdym czasie danych dotyczących ilości i czasu przechowywania pojazdów oraz przedstawiania na każde żądanie Zamawiającego w/w danych w formie papierowego wydruku; 3) umożliwienia upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi Starostwa Powiatowego w Zgierzu dokonania kontroli w zakresie prowadzenia dokumentacji określonej w pkt 1); 4) umożliwienia dokonania kontroli w zakresie posiadanej lub dostępnej Wykonawcy bazy transportowej i parkingowej oraz do zapewnienia dostępu do przechowywanych pojazdów - osobom wyznaczonym do tych czynności przez Zamawiającego. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie każdorazowo na podstawie dyspozycji pisemnej wydanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w art. 130a ust 4 pkt 1-2 Prawa o ruchu drogowym oraz w art. 89 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym czyli: funkcjonariuszy policji, inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego, funkcjonariuszy Służby Celno – Skarbowej, funkcjonariuszy Służby Granicznej, upoważnionych pracowników zarządców dróg publicznych, inspektorów Państwowej Inspekcji Pracy, upoważnionych pracowników właściwego organu, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym, strażników straży gminnych. Dyspozycja ta może zostać wydana ustnie, w tym za pośrednictwem środków łączności (telefonicznie). W takim przypadku dyspozycja ta wymaga niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej. 5. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu oraz numeru faxu, na który będą kierowane dyspozycje wyjazdu zespołu holującego - czynnego i obsługiwanego całodobowo przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie, każdorazowo, przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie do 2 godzin zegarowych od momentu otrzymania dyspozycji, o której mowa w ust. 4, przy czym przez przystąpienie do realizacji zamówienia Zamawiający rozumie stawienie się przedstawiciela Wykonawcy wraz z zespołem holowniczym na miejsce wezwania (miejsca postoju pojazdu, który ma zostać usunięty z drogi). 7. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysonować parkingiem strzeżonym spełniającym następujące kryteria: 1) czynnym całodobowo; 2) ogrodzonym; 3) oświetlonym; 4) monitorowanym lub dozorowany całodobowo; 5) posiadającym minimum 20 miejsc do parkowania pojazdów do 3,5 t; 6) posiadający minimum 5 stanowisk do parkowania pojazdów powyżej 3,5 t; 7) posiadającym minimum jedno miejsce do parkowania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz. U. poz. 1293 z 2012 roku). 8) z co najmniej 3 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniami czynników atmosferycznych. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia : 1) przyjęcie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi w granicach administracyjnych powiatu zgierskiego i przemieszczenia go zespołem holowniczym na parking strzeżony; 2) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku tj. wykonanie wszelkich prac towarzyszących przygotowaniu pojazdu lub części pojazdu do transportu w tym załadunek oraz uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; 3) przejazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; 4) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; 5) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów; 6) sporządzanie i przechowywanie kopii dowodu uiszczenia właściwej opłaty przez właściciela lub użytkownika pojazdu oraz przyjęcie zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu; 7) wydanie pojazdu z parkingu właścicielowi pojazdu lub osobie uprawnionej; 9. Wykonawca z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego będzie zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy: oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 8 pkt. 1 -7 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę, oraz w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 10. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobą wykonującą czynności określone w ust. 8 pkt. 1 - 7 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 11. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 9, za każde zdarzenie. 12. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu wykazania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. z 2017 r., poz. 2200 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach