Przetargi.pl
Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nie objętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 128 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ – wzorze umowy. 3.Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi podstawę do obliczenia ceny oferty, a mniejsza ilość usług od przewidywanych nie może stanowić roszczeń ze strony Wykonawcy. 4.Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 2 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej. 5.Zamawiający zastrzega, iż upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może dokonać weryfikacji informacji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ – Wykazie sprzętu i opisie parkingu poprzez oględziny parkingu oraz sprzętu wskazanych ww. załącznikach. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej wizji lokalnej okaże się, że informacje podane przez Wykonawcę w dokumentacji postępowania są niezgodne ze stanem faktycznym wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 6.Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy wydane na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2140) lub odpowiadające mu ważne uprawnienia (licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy, koncesja, certyfikat lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania przewozów w transporcie międzynarodowym), które zostały wydane wcześniej na podstawie obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach