Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4144551 , fax. 18 4144550
- Data zamieszczenia: 2013-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu
ul. Głowackiego 34a 34a
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 4144551, fax. 18 4144550
REGON: 00057754400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wójtowianka w m. Wójtowa w km 4+650-4+890, gm. Lipinki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, na podstawie której będą realizowane roboty budowlane związane z usuwaniem szkód powodziowych na potoku Wójtowianka na długości 0,24 km w m. Wójtowa, gm. Lipinki Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie musi uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego: a) projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz.1133 ) - 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej b) projekt wykonawczy obejmujący zakres § 5 rozporządzenia o którym mowa na wstępie siwz - 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględnić wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia o którym mowa na wstępie pkt I 2 siwz - 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej d) przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienia przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § § od 6 do 10 rozporządzenia o którym mowa na wstępie pkt I 2 siwz - 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej e) Scalony przedmiar robót (zawierający zestawienie ilościowe głównych robót) - 2 egz. w wersji papierowej ,1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej f) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ) - 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej g) operat wodnoprawny wymagany ustawą Prawo wodne z dnia 18.07.2001 r. ( Dz. U. Nr 115 poz. 1229 z późn. zmianami ) - 3 egz. oraz inne opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. h) operat dendrologiczny - 2 egz. w wersji papierowej 1 egz. w wersji elektronicznej. Operat dendrologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki, z dokładnym i czytelnym zaznaczeniem (kolorem i numerem) drzew i krzewów do usunięcia, ze wskazaniem właściciela. Opracowanie należy uzgodnić z właściwymi jednostkami, a inwentaryzacja ma zawierać m.in.: informację o właścicielu lub posiadaczu nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwę gatunków drzew i krzewów, obwód pnia na wysokości 1,30m, wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Do wykonawcy zamówienia należeć będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opracowania dokumentacji, uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód właścicieli działek ( dysponowanie terenem na czas realizacji robót oraz na trwałe zajęcie pod urządzenia ), operat dendrologiczny (plan wycinki drzew i krzewów) oraz decyzji środowiskowych i pozwolenia wodnoprawnego. Dokumentacja, uzgodnienia oraz decyzje administracyjne winne być kompletne dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami - 2 egz.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 1500,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2013 r. do godz.10?? Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Nowym Sączu, ul. Głowackiego 34a . Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73, - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust.4a i/lub ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Królówka- Nadole, Pagórki I, Skotnica z przyłączami do budynków komunalnych.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Nowy Wiśnicz - ul. Zamkowa, ul. ks. Józefa Białki, Rynek, sięgacze od ul. Pogodnej, ul. Lipnicka.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 3 szt dokumentacji projektowo - kosztorysowych na wymianę drewnianych mostów na przepusty stalowe z blach falistych w ciągu dróg leśnych w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej, pełnobranżowej dokumentacji projektowej, kosztorysowej i przetargowej w ramach Rozbudowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w gm. Rzepiennik Strzyżewski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 3 szt dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg leśnych w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Raba - śluza wałowa nr 1 w km 5+050 w m. Cerekiew gm. Bochnia pow. bocheński
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji na budowę sieci kanalizacyjnej w sołectwie Sowliny
Dodano: 2016-07-26 - Projekt budowy sieci kanalizacyjnej Tarnówka
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 964 z drogą powiatową nr 1419K w m. Wał Ruda - wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap II - dokumentacja projektowa w ramach zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie
Dodano: 2016-07-21