Przetargi.pl
Usuwanie szkód powodziowych na potoku Lubenka w km 0+820 - 0+840, 2+680 - 2+720, 2+790 - 2+820, 8+600 - 8+650, 8+677 - 8+ 692

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 017 8536421
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax. 017 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód powodziowych na potoku Lubenka w km 0+820 - 0+840, 2+680 - 2+720, 2+790 - 2+820, 8+600 - 8+650, 8+677 - 8+ 692
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: W miejscowości Lubenia i Straszydle: - wykonanie opaski między dwoma rzędami kołków z faszyny wiklinowej 40/20 cm, - dowóz ziemi na zasyp wyrwy gr. kat. III - bez wskazania miejsca poboru ziemi, - zasypywanie wykopów spycharkami gr. kat. III, - wykonanie wyściółki z faszyny wiklinowej, gr. warstwy 15 cm, - ręczny zasyp wyściółki warstwą 20 gr. kat. IV, - karczowanie zakrzaczeń średniej gęstości, - ręczne karczowanie pni o średnicy: od 20-75 cm ilość 13 szt., - wykop koparką gr. kat. III z odwozem na odległość do 3 km, - wykop ręczny gr. kat. IV (głębokość wykopu 1,6 m), - załadunek i wywóz ziemi gr. kat. III na odległość do 3 km po drogach utwardzonych, - wywiezienie karpiny na odległość do 3 km, - wykonanie ubezpieczeń koszami siatkowo-kamiennymi, - wykonanie narzutu podwodnego z kamienia łamanego ciężkiego, - transport wewnętrzny kamienia na odległość do 0.5 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: Wykonawca przystępujący do przetargu winien zrealizować siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek powinien być spełniony przez wszystkie te podmioty łącznie. 4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: - załącznik Nr 1 - Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik Nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik Nr 5 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na konserwacji (utrzymaniu), remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. - załącznik Nr 6 - Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających - załącznik Nr 7 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 8 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 załącznik Nr 3 i Nr 4 składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Dokument, o którym mowa w ppkt 3a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 3b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w ppkt 4 stosuje się odpowiednio. 6) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załącznik Nr 1, 7, 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załącznik Nr 2, 3, 4 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, - załącznik Nr 5, 6 - ponieważ będzie oceniane łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają ten warunek łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach