Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. , fax. 017 8536421
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Hetmańska 9 9
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax. 017 8536421 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie szkód powodziowych na potoku Grabinka km 1+690 - 1+720, km 1+980 - 2+020, km 2+200 - 2+250 w m. Straszęcin, gmina Żyraków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Potok Grabinka to lewobrzeżny nieuregulowany dopływ rz. Wisłoki o długości 22 km. Stanowi główny odbiornik wód z rowów melioracyjnych oraz wylotów sieci drenarskiej. Przepływa przez miejscowości; Zawierzbie, Straszęcin, Grabiny, Głowaczowa, Czarna w gminie Żyraków oraz gminie Czarna, powiat dębicki. Jest to ciek o zlewni około 50 km2 z wieloma Drywami. W okresach nagłych burz oraz długotrwałych opadów atmosferycznych dochodzi do występowania wód z brzegów i lokalnego podtapiania gruntów przyległych do potoku wraz z przyległą infrastrukturą Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Km 1+690 - 1+720 w m. Straszęcin: - Karczowanie pni koparką, grunt kategorii III- IV - Rozbiórka zniszczonych umocnień z koszy siat-kamiennych, bez wyprawy - Wydobycie zatorów z dna cieku - Załadunek ziemi z dowozem samochodami i wbudowaniem w miejsce wyrw - Formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie - Opaska z faszyny luzem, między rzędami kołków w stopie skarp - Zabudowa wyrwy faszynadą z narzutem kamiennym od strony wody 2. Km 1+980 - 2+020 w m. Straszęcin: - Karczowanie pni koparką podsiębierną, grunt kat. III- IV - Wydobycie zatorów z dna cieku - Załadunek ziemi z dowozem samochodami i wbudowaniem w miejsce wyrw - Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami - Zabudowa wyrwy faszynadą jako podbudowa pod kosze siatkowo-kamienne - Kosze siatkowo-kamienne bez wyprawy (5,0x2,0x0,50m), (5,0x1,5x0,50m), (5,0x1,0x0,50m) - Wykonanie ubezpieczenia skarpy płytami ażurowymi (90x60x10) cm - Wykonanie opaski z faszyny luzem, między rzędami kołków, typ 50/25cm - Umocnienie skarp brzegoskłonem faszynowym 3. Km 2+200 - 2+250 w m. Straszęcin: - Karczowanie pni koparką podsiębierną, grunt kat. III- IV - Wydobycie zatorów z dna cieku - Załadunek ziemi z dowozem samochodami i wbudowaniem w miejsce wyrw - Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami - Kosze siatkowo-kamienne bez wyprawy (5,0x1,0x0,50m) - Wykonanie opaski z faszyny luzem, między rzędami kołków, typ 50/25cm - Umocnienie skarp narzutem kamiennym w płotkach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: Wykonawca przystępujący do przetargu winien zrealizować siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek powinien być spełniony przez wszystkie te podmioty łącznie. 4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: - załącznik Nr 1 - Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik Nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik Nr 5 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. - załącznik Nr 6 - Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających - załącznik Nr 7 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 8 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 załącznik Nr 3 i Nr 4 składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Dokument, o którym mowa w ppkt 3a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 3b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w ppkt 4 stosuje się odpowiednio. 6) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załącznik Nr 1, 7, 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załącznik Nr 2, 3, 4 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, - załącznik Nr 5, 6 - ponieważ będzie oceniane łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają ten warunek
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i remont istniejącego ubezpieczenia koryta potoku Nosowski w km 1+420 - 3+200 w m. Nosówka, gm. Boguchwała
Dodano: 2016-07-27 - Roboty utrzymaniowe na potoku Głęboka w m-ci Kamień Podlesie, Krzywa Wieś, gm. Kamień
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Dopływ z Bud (Podlas) m. Zagorzyce dz. 7359 w km 0+015-0+075
Dodano: 2016-07-27 - Roboty utrzymaniowe w korycie cieku naturalnego Markówka w km 1+540-4+040 w m. Ostrów, Mikulice, gm. Gać
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja potoku Bystrzyca w km: 7+100-7+170, w m. Wolica Piaskowa, w km: 12+201-21+781 w m. Sędziszów Młp., Sielec, Iwierzyce, Wiercany, Olimpów, w km: 22+080-22+165 w m. Wiśniowa, w km 23+805-23+855, w m. Bystrzyca.
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Żabnik dz. 657 m. Lipiny w km 2+860-2+900
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Dopływ z Grabówki dz. 41 w m. Podgrodzie w km 1+320-1+350, 2+070-2+100
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie potoku Rosielna w km 1+966 - 3+244 w m. Jasienica Rosielna - gm. Jasienica Rosielna
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie cieków naturalnych - potok Tabor w km 22+979-23+019 w m-ci Rymanów Zdrój gm. Rymanów
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie cieków naturalnych - potok Sowina km 0+000 - 6+500 w m. Twierdza, Lubla - zadanie OS.502.19J.2016
Dodano: 2016-07-27