Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. , fax. 017 8536421
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Hetmańska 9 9
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax. 017 8536421 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie szkód powodziowych na potoku Dulcza w km 6+550 - 6+650 w m. Pilzno i km 12+900 - 13+030 w m. Łęki Górne, gm. Pilzno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Potok Dulcza o łącznej długości około 18 km jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Wisłoki. Przepływa przez miejscowości Pilzno. Łęki Dolne, Łęki Górne w gminie Pilzno woj. podkarpackie oraz w m. Szynwałd w gminie Skrzyszów woj. małopolskie. Jest ciekiem górskim, naturalnym nieuregulowanym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Km 6+550 - 6+650 w m. Pilzno - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 26-35 cm 19 szt - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 36-45 cm 12 szt - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 46-55 cm 7 szt - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 56-65 cm 4 szt - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa przy szerokości dna do 7m 0,10 km - Wykopy przy regulacji rzek koparkami podsięb. 0,25 m3 na odkład, grunt kat. IV 100 m3 - Wykopy ręczne po koparkach, kat. IV grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm obj. 18 m3 - Ręczny wykop obiektowy z przerzutem w gr. kat. IV 47 m3 - Wykonanie wyściółki faszynowej grub. 25 cm w dnie (50 x 2,5) 125 m2 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x1,5x0,5) dł. 50 m 38 m3 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x1,0x0,5) dł. 50 m 25 m3 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x0,75x0,5) dł. 50 m 19 m3 - Umocnienie skarp płytami typu krata 90x60x10 cm 75 m2 - Podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm 75 m2 - Wykonanie opaski z kiszki faszynowej ? 20 cm 100 m - Umocnienie skarp biowłókniną pow. (50x2) 100 m2 - Palisada z kołków 10-12 cm gł. Wbicia 1,2 m w gr. kat. III 8 mb - Narzut kamienny w dnie warstwą 30 cm 18 m3. 2. Roboty w km 12+900 -13+030 - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 26-35 cm 19 szt - Ręczne karczowanie pni, grunt kategorii III- IV, pnie średnicy 36-45 cm 11 szt - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa przy szerokości dna do 7m 0,13 km - Wykopy przy regulacji rzek koparkami podsięb. 0,25 m3 na odkład, grunt kat. IV 120 m3 - Wykopy ręczne po koparkach, kat. IV grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm obj. 17 m3 - Ręczny wykop obiektowy z przerzutem w gr. kat. IV 94 m3 - Wydobycie zatoru z starych umocnień betonowych (płyty drogowe, gruz,) 25 m3 - Wykonanie wyściółki faszynowej grub. 25 cm w dnie (50 x 2,5) 125 m2 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x2,0x0,5) dł. 30 m 30 m3 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x1,5x0,5) dł. 50 m 38 m3 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x1,0x0,5) dł. 50 m 25 m3 - Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, bez wyprawy o wym. (5,0x0,75x0,5) dł. 20 m 8 m3 - Umocnienie skarp płytami typu krata 90x60x10 cm 120 m2 - Podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm 120 m2 - Przybicie płyt ażurowych kołkami ? 7-9 cm 440 szt - Palisada z kołków 10-12 cm gł. Wbicia 1,2 m w gr. kat. III 8 mb - Narzut kamienny w dnie warstwą 30 cm 18 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: Wykonawca przystępujący do przetargu winien zrealizować siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek powinien być spełniony przez wszystkie te podmioty łącznie. 4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: - załącznik Nr 1 - Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na konserwacji (utrzymaniu), remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. - załącznik Nr 5 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie - załącznik Nr 6 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 załącznik Nr 3 składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 4) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załącznik Nr 1, 5 i 6 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załącznik Nr 2 i 3 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, - załącznik Nr 4 - ponieważ będzie oceniane łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie w/w dokumentu przez wszystkich Wykonawców lecz dokument ten mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają ten warunek łącznie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: - załącznik Nr 1 - Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na konserwacji (utrzymaniu), remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. - załącznik Nr 5 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie - załącznik Nr 6 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 załącznik Nr 3 składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 4) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załącznik Nr 1, 5 i 6 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załącznik Nr 2 i 3 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, - załącznik Nr 4 - ponieważ będzie oceniane łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie w/w dokumentu przez wszystkich Wykonawców lecz dokument ten mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają ten warunek łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i remont istniejącego ubezpieczenia koryta potoku Nosowski w km 1+420 - 3+200 w m. Nosówka, gm. Boguchwała
Dodano: 2016-07-27 - Roboty utrzymaniowe na potoku Głęboka w m-ci Kamień Podlesie, Krzywa Wieś, gm. Kamień
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Dopływ z Bud (Podlas) m. Zagorzyce dz. 7359 w km 0+015-0+075
Dodano: 2016-07-27 - Roboty utrzymaniowe w korycie cieku naturalnego Markówka w km 1+540-4+040 w m. Ostrów, Mikulice, gm. Gać
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja potoku Bystrzyca w km: 7+100-7+170, w m. Wolica Piaskowa, w km: 12+201-21+781 w m. Sędziszów Młp., Sielec, Iwierzyce, Wiercany, Olimpów, w km: 22+080-22+165 w m. Wiśniowa, w km 23+805-23+855, w m. Bystrzyca.
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Żabnik dz. 657 m. Lipiny w km 2+860-2+900
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie szkód powodziowych na cieku wodnym Dopływ z Grabówki dz. 41 w m. Podgrodzie w km 1+320-1+350, 2+070-2+100
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie potoku Rosielna w km 1+966 - 3+244 w m. Jasienica Rosielna - gm. Jasienica Rosielna
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie cieków naturalnych - potok Tabor w km 22+979-23+019 w m-ci Rymanów Zdrój gm. Rymanów
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie cieków naturalnych - potok Sowina km 0+000 - 6+500 w m. Twierdza, Lubla - zadanie OS.502.19J.2016
Dodano: 2016-07-27