Przetargi.pl
Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy. 2.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Zakres robót jest zgodny z dokumentacją projektowo-kosztorysową pn. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa naprawy nawierzchni ul. Zabrskiej (nr 2909S) w Paniówkach wraz z projektem tymczasowej organizacji ruchu i uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, decyzji umożliwiających przeprowadzenie robót autorstwa SMART-ENG Paweł Chwedyk, 41-800 Zabrze, ul. Klonowa 31/5 - stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Podstawę prawną stanowi ugoda o naprawienie szkody związanej z ruchem zakładu górniczego zawarta z Zarządem Dróg Powiatowych w Gliwicach w dniu 14.04.2016r. – załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a)zakresu robót wynikającego z ugody o naprawienie szkody… oraz z Dokumentacji projektowo kosztorysowej…, b)aktualizacji projektu tymczasowej organizacji ruchu, c)wszelkich prac towarzyszących, niezbędnych dla wykonania zamówienia. 6.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą. 2.Uwarunkowania techniczno-organizacyjne: 1)Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego. 2)Materiały wykorzystane przez Wykonawcę w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia winny odpowiadać materiałom ujętym w dokumentacji. 3)Roboty musza być wykonywane i nadzorowane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia. 4)Urządzenia i sprzęt użyty do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać dopuszczenia do stosowania przy wykonaniu robót budowlanych. 5)Zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie robót winno być zgodne z przepisami BHP i p.poż. 6)Wszelkie roboty w obrębie urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do administratora tych urządzeń, a roboty prowadzić pod jego nadzorem. 7)Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę osobom trzecim w związku z realizacją umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca z wyłączeniem odpowiedzialności Zamawiającego. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli postępu prac przez upoważnionych przedstawicieli, co do zgodności realizacji umowy z jej zapisami. 9)Wykonawca w trakcie prowadzenia robót zobowiązany jest do przedsięwzięcia środków ograniczających wpływ prowadzonych robót na środowisko naturalne, a w szczególności utrzymania w czystości i porządku terenu objętego robotami oraz dojazdowych dróg publicznych. 10)Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym będzie prowadził roboty. 11)Wykonawca staje się właścicielem innych, niż złom odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania i zobowiązany jest do ich zagospodarowania lub usunięcia na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu wymogów prawa, a w szczególności: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tego prawa oraz prawa dotyczącego ochrony środowiska i transportu drogowego oraz odpadów. 12)Nadmiar materiału z frezowania nawierzchni staje się własnością Zarządcy drogi – ZDP Gliwice. Wykonawca odwiezie nadmiar destruktu asfaltowego w miejsce składowania wskazane przez Zarządcę, jednak nie dalej niż na odległość 40km. 13)Wykonawca zapewni na okres prowadzonych robót polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie robót realizowanych przez Wykonawcę i jego podwykonawców od odpowiedzialności cywilnej w związku z przejęciem przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto i przedstawi jej kopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. 14)Przy wykonywaniu naprawy szkody może zajść konieczność wykonania robót przez Poszkodowanego we własnym zakresie i na własny koszt (nie stanowiących naprawy szkody, ale niezbędnych do jej naprawienia), Wykonawca jest uprawniony do wstrzymania się od naprawy szkody, ale jednocześnie ma obowiązek wykonania prac zabezpieczających. 15)Poszkodowany (Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach) zapewni, wg ustaleń zawartych w ugodzie z dnia 14.04.2016r. dostęp do punktów poboru wody i energii jak również umożliwi Wykonawcy zorganizowanie placu budowy. 16)Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach