Przetargi.pl
Usługi zapewnienia systematycznych wypłat świadczeń pieniężnych przyznawanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu oraz zakup kart przedpłaconych.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Limanowskiego 134
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3608701 , fax. 048 3608706
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 134 134
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3608701, fax. 048 3608706
    REGON: 00510469000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.radom.pl ; www.bip.mops.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zapewnienia systematycznych wypłat świadczeń pieniężnych przyznawanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu oraz zakup kart przedpłaconych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu systematycznych wypłat świadczeń pieniężnych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, ul.B. Limanowskiego 134 oraz zakup kart przedpłaconych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 15 tysięcy kart przedpłaconych (liczba orientacyjna) wraz z kodami identyfikacyjnymi ( PIN ) w okresie realizacji umowy ( 3 lata ). Przez kartę przedpłaconą należy rozumieć kartę płatniczą, co oznacza że można korzystać ze zgromadzonych na niej środków tylko do wysokości bieżącego salda. Karta przedpłacona ma umożliwić jej użytkownikowi dokonanie następujących transakcji: a) bezgotówkowych - zapłata za towary i usługi w punktach usługowo - handlowych, b) gotówkowych - wypłata środków pieniężnych w bankomatach. Przez usługi należy rozumieć zobowiązanie Wykonawcy do: a) sukcesywnego dostarcznia Zamawiającemu kart z numerami PIN. b) systematycznego zasilania kart będących w dyspozycji ich użytkowników. c) umożliwienia użytkownikom kart -w każdym miesiącu - dokonywanie minimum trzech wypłat gotówki we wskazanych bankomatach bez pobierania prowizji oraz zobowiązuje się do przedstawienia wykazu bankomatów umożliwiających korzystanie z kart bez prowizji. d) umożliwienie użytkownikom kart dokonywanie transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo handlowych wyposażonych w urządzenia do weryfikacji PIN bez pobierania prowizji niezależnie od liczby transakcji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na jego wniosek nie podpisanych kart wraz z kopertami zawierającymi PIN w stanie nienaruszonym. Karty wraz z kodami PIN wydawane będą Zamawiającemu w ilościach zgodnych z zapotrzebowaniem. Zamawiający określa ilość użytkowników, którzy będą obsługiwani z zastosowaniem karty. Każda karta odpowiada jednemu użytkownikowi. Karty mogą być zasilane ze środków pochodzących od Zamawiającego z wyłączeniem innych źródeł. Termin ważności karty przedpłaconej wynosi 3 lata (z zastrzeżeniem, iż termin ten nie przekroczy daty obowiązywania umowy). Zamawiający nie ponosi opłat za: a) prowadzenie kart użytkowników, b) zasilanie kart, c) wypłacanie gotówki przez użytkowników kart z bankomatów wskazanych przez Wykonawcę, d) zakup towarów i usług przy pomocy karty. Wszelkie prowizje i opłaty za wypłatę gotówki z innych bankomatów niż wskazane przez Wykonawcę ponosi użytkownik karty. Zamawiający ponosi jedynie jednorazową opłatę za zakup kart przedpłaconych. Zamawiający dokona przelewu środków na wypłatę świadczeń na konto Wykonawcy w celu zasilenia kont użytkowników wskazanych na liście wypłat w terminie wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w czasie maksymalnie 4 dni roboczych od przelewu środków przez MOPS do zasilenia kart użytkowników Wykonawca zobowiązuje się w czasie maksymalnie 4 dni roboczych do przeksięgowania środków z karty na nową kartę w przypadku, zgubienia, kradzieży, zniszczenia lub zmiany danych użytkownika oraz zgonu użytkownika, rezygnacji z karty lub nienależnych świadczeń. Zasilanie kart może nastąpić dopiero po wydaniu karty jej użytkownikowi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ma wykazać, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 2.Dysponuje minimum 1 bankomatem na terenie miasta Radomia umożliwiającym wypłatę gotówki bez pobierania prowizji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: Podpisanego przez umocowanego (zgodnie z reprezentacją zawartą w dokumentach rejestrowych) przedstawiciela oferenta lub właściwie umocowanego pełnomocnika i wypełnionego według załączonego do niniejszej S.I.W.Z. wzoru formularza ofertowego. Oryginału, lub poświadczonej przez notariusza kopii, właściwego pełnomocnictwa, jeżeli oferta i wszystkie wymagane załączniki zostaną podpisane przez umocowanego pełnomocnika; Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych; Oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaakceptowanego i podpisanego przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy na każdej stronie ogólnych warunków umowy przekazanego w materiałach przetargowych;.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba bankomatów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.radom.pl lub www.bip.mops.radom.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach