Nadleśnictwo Brodnica ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Sądowa 16
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4943900, 660 735 193 , fax. 056 4943923
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Brodnica
ul. Sądowa 16 16
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4943900, 660 735 193, fax. 056 4943923
REGON: 87052999428001 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Brodnica w 2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2010 r. na obszarze Nadleśnictwa Brodnica, objętych rocznym planem finansowo gospodarczym, usług związanych bezpośrednio z gospodarką łowiecką, wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej. 3.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dokonać redukcji rozmiaru zadań do wykonania oraz zmienić lokalizację prac, określoną w przedmiocie zamówienia. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy. a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań zawartej umowy d)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. e)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia (umieszczonych w formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). 5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Zamówienie nie jest podzielone na części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45. ust. 4.) o wartości 300 zł. 2Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45. ust. 6 ustawy: a.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c.w gwarancjach bankowych, d.w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: w BGŻ S.A. O Brodnica Nr 47 2030 0045 1110 0000 0064 8480 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przetarg nieograniczony - Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Brodnica 2010 r. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty lub złożyć w kasie Nadleśnictwa Brodnica przy ul. Sądowej 16 w Brodnicy. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 2009-12-18. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a.upływie terminu związania ofertą, b.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c.unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b.który został wykluczony z postępowania, c.którego oferta została odrzucona, 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a.w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3. ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których ,owa w art. 25. ust. 1. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22. i 24. ustawy); wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22. i 24. ustawy (ujęte np. na formularzu ofertowym. stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ); 3)aktualne zaświadczenie właściwego terenowo naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku 1)wykaz minimum trzech usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o zbliżonym zakresie do zadania będącego przedmiotem niniejszej SIWZ i wartości min. 10 tys. zł każda, na druku wg załącznika do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencje); 2)wykaz wg załącznika do SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (określonych w specyfikacji technicznej robót lub równoważnych do nich adekwatnie do oferowanej metody), jakie posiada (jakimi dysponuje) wykonawca wraz z udokumentowaniem posiadania (dysponowania) co najmniej: a.pilarki (1 szt.), b.ciągnika uniwersalnego (1 szt.), c.przyczepy ciągnikowej (1 szt.), (w przypadku umieszczenia narzędzi i urządzeń równoważnych lecz o innych nazwach należy wskazać, którym ww. funkcjonalnie odpowiadają); 3)wykaz min. 3. osób (podmiotów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na formularzu wg załącznika do SIWZ), w tym co najmniej: a.1. osób z uprawnieniami pilarza, b.1 osoba z uprawnieniami kierowania ciągników (wymienionych w wykazie narzędzi i urządzeń); 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym co najmniej: a.uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi, zgodnie z art. 88. ust. 1. i 2. ustawy 1997-06-20 Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2005 r. nr 108 poz. 908 ze zm.) - każda osoba wymieniona w wykazie wg pkt 5.1.b.3.b. SIWZ jako kierowca ciągnika; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku 1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: )aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22. i 24. ustawy (ujęte np. na formularzu ofertowym. stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ); 3)aktualne zaświadczenie właściwego terenowo naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku 1)wykaz minimum trzech usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o zbliżonym zakresie do zadania będącego przedmiotem niniejszej SIWZ i wartości min. 10 tys. zł każda, na druku wg załącznika do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencje); 2)wykaz wg załącznika do SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (określonych w specyfikacji technicznej robót lub równoważnych do nich adekwatnie do oferowanej metody), jakie posiada (jakimi dysponuje) wykonawca wraz z udokumentowaniem posiadania (dysponowania) co najmniej: a.pilarki (1 szt.), b.ciągnika uniwersalnego (1 szt.), c.przyczepy ciągnikowej (1 szt.), (w przypadku umieszczenia narzędzi i urządzeń równoważnych lecz o innych nazwach należy wskazać, którym ww. funkcjonalnie odpowiadają); 3)wykaz min. 3. osób (podmiotów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na formularzu wg załącznika do SIWZ), w tym co najmniej: a.1. osób z uprawnieniami pilarza, b.1 osoba z uprawnieniami kierowania ciągników (wymienionych w wykazie narzędzi i urządzeń); 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym co najmniej: a.uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi, zgodnie z art. 88. ust. 1. i 2. ustawy 1997-06-20 Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2005 r. nr 108 poz. 908 ze zm.) - każda osoba wymieniona w wykazie wg pkt 5.1.b.3.b. SIWZ jako kierowca ciągnika; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku 1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brodnica.torun.lasy.gov.pl.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wycinki drzew w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulic: Południowej, Skowronkowej, Jaskółczej oraz nowoprojektowanego odcinka ulicy pomiędzy ulicami Południową i Skowronkową w Grudziądzu
Dodano: 2015-10-23 - Opracowanie glebowo - siedliskowe dla obrębu Gniewkowo Nadleśnictwa Gniewkowo
Dodano: 2015-09-28 - Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2016 -2018 zgodnie z planem urządzania lasów
Dodano: 2015-07-29 - Wykonywanie planowych zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2014 - 2015 zgodnie z zapisami planu urządzania lasów
Dodano: 2014-05-12 - WYKONYWANIE PLANOWYCH ZADAŃ Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ NA TERENIE LASÓW KOMUNALNYCH MIASTA GRUDZIĄDZA W LATACH 2014 - 2015 ZGODNIE Z ZAPISAMI PLANU URZĄDZANIA LASÓW KOMUNALNYCH MIASTA GRUDZIĄDZA
Dodano: 2013-07-03 - Wykonawstwo usług z zakresu gospodarki łowieckiej oraz łąkowo-rolnej planowanych do wykonania w 2013 roku w Nadleśnictwie Brodnica
Dodano: 2012-12-10 - Wykonywanie planowych zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2012 - 2013 zgodnie z zapisami planu urządzenia Lasów Komunalnych miasta Grudziądza
Dodano: 2012-07-02 - Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Brodnica w 2012 r.
Dodano: 2012-01-04 - Usługa wyprzedzającego przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia.
Dodano: 2011-08-16 - Usługa rozdrabniania gałęzi i odpadów zrębowych kruszarką leśną.
Dodano: 2011-05-27