Przetargi.pl
Dostawa mikrokuwet oraz krwi kontrolnej do oznaczania HGB

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Ks. Markwarta 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3228636 , fax. 052 3228636
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy
    ul. Ks. Markwarta 8 8
    85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3228636, fax. 052 3228636
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikrokuwet oraz krwi kontrolnej do oznaczania HGB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrokuwet wraz z akcesoriami niezbędnymi do oznaczania hemoglobiny na analizatorach HemoCue ( typ 201), będących w posiadaniu RCKiK w Bydgoszczy w następującym asortymencie : - mikrokuwety do oznaczania HGB na aparatach HemoCue ( typ 201) - w ilości 65.000 sztuk, - krew kontrolna na trzech poziomach: Normal, Low, High- w ilości po 12 opakowań na każdy poziom (1 opak. = 2 fiolki po 1 ml.) - środek czyszczący do analizatorów (np.szpatułki do czyszczenia) - w ilości 15 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uszczegółowienie warunku Wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uszczegółowienie warunku Wykonawcy, którzy wykonali minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (dostawa mikrokuwet) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość odpowiadająca - wartość stanowiąca minimum 70% zaproponowanej ceny za przedmiot zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale V pkt 1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 c/ pisemne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, d/ pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 1, 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć wraz z ofertą: - opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 wraz z ulotką informacyjna lub folderem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rckik-bydgoszcz.com.pl..
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach