Przetargi.pl
Wykonywanie planowych zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2012 - 2013 zgodnie z zapisami planu urządzenia Lasów Komunalnych miasta Grudziądza

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie planowych zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2012 - 2013 zgodnie z zapisami planu urządzenia Lasów Komunalnych miasta Grudziądza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie planowych zadań z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2012-2013 zgodnie z zapisami planu urządzania Lasów Komunalnych miasta Grudziądza. Poszczególne zadania będą wykonywane zgodnie z zasadami gospodarki leśnej i zostaną określone w comiesięcznym zestawieniu prac zleconych do wykonania, które Zamawiający przedkłada Wykonawcy w terminie do dnia 25 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty zestawieniem. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego potwierdzenia odbioru zakresu prac na dany miesiąc. Wykaz prac do wykonania przez wykonawcę w okresie trwania umowy: 1) pozyskanie drewna (ścinka wraz ze zrywką do najbliższej drogi leśnej - trzebieże, czyszczenia wczesne, cięcia sanitarne) w ilości 5.200 m3 oraz zrębkowanie gałęzi rębakiem; 2) hodowlę lasu: a) melioracje agrotechniczne, uprzątnięcie powierzchni z odpadów, spalenie gałęzi, przygotowanie terenu lasu do orki o powierzchni 4,88 ha, b) wyprzedzające przygotowanie gleby pod zalesienia i odnowienia (orka mechaniczna), na powierzchni 4,88 ha, c) przygotowanie gleby do poprawek w talerze 40 cm x 40 cm, na powierzchni 1,35 ha, d) pielęgnowanie upraw na powierzchni 18,04 ha - jednokrotne i dwukrotne wykaszanie traw i chwastów na międzyrzędach, e) wykonanie poprawek i uzupełnień w uprawach leśnych, na powierzchni 1,35 ha, f) zalesienia i odnowienia, na powierzchni 4,88 ha; 3) ochronę lasu: a) próbne poszukiwanie owadów w ściółce, b) wykładanie pułapek na cetyńce 400 szt., c) korowanie pułapek na cetyńce 400 szt., d) zakup budek lęgowych dla ptaków wraz z rozwieszeniem 300 szt., e) czyszczenie budek lęgowych 400 szt., f) zakup karmy tłuszczowej dla ptaków w kubkach 800 szt., g) grodzenie mrowisk półwałkami sosnowymi umocowanymi na słupkach 20 szt., h) grodzenie pomników przyrody półwałkami sosnowymi umocowanymi na słupkach 5 szt., i) ustawienie nowych ławek 10 szt., pojemników na śmieci 10 szt. i zadaszeń leśnych 2 szt., j) bieżące utrzymanie czystości na terenie całego lasu w tym usuwanie dzikich wysypisk wskazanych przez leśniczego, k) wykaszanie parków i parkingów leśnych w zależności od potrzeb: - ul. Lipowa o pow. 5.500 m2, l) wykaszanie poboczy w zależności od potrzeb: - ul. Warszawska o pow. 28.000 m2, - ul. Nauczycielska o pow. 8.000 m2, - ul. Miłoleśna o pow. 86.000 m2, - ul. Południowa o pow. 11.200 m2, - ul. Jagiełły o pow. 26.400 m2, - ul. Chełmińska o pow. 9.600 m2; 4) ochrona przeciwpożarowa lasu: a) mechaniczne mineralizowanie pasów przeciwpożarowych 76 km, b) porządkowanie terenu na pasach przeciwpożarowych, c) wystawianie patroli p.poż. w soboty i dni wolne od pracy w okresie szczególnego zagrożenia pożarowego, t.j. od dnia podpisania umowy do 30 września 2012 r. oraz od 1 marca 2013 r. do 30 września 2013 r., d) wykonywanie nowych tablic informacyjnych p.poż wraz z ustawieniem wg podanego wzoru: 2 tablice o wymiarach 200 cm x 100 cm oraz 2 tablice o wymiarach 120 cm x 80 cm, e) podkrzesywanie gałęzi wzdłuż ważniejszych dróg leśnych w celu umożliwienia przejazdu jednostkom Straży Pożarnej, f) wykonanie wraz z ustawieniem 10 szt. szlabanów z drewna sosnowego; 5) zadania z zakresu łowieckiego planu hodowlanego: a) budowę: - paśników dla saren 6 szt., - podsypów dla bażantów 8 szt., - lizawek dla zwierząt leśnych 10 szt. b) pozyskanie karmy objętościowej suchej - siano z łąk stanowiących własność gminy-miasto Grudziądz 15 ton, c) zakup karmy treściwej: - mieszanka zbożowa 6 ton, - pszenica 3 tony, - owies 4 tony, - ziarno kukurydzy 3 tony, d) zakup karmy soczystej (rośliny okopowe): - buraki pastewne 24 tony, - marchew pastewna 2 tony, e) zakup soli (lizawki) 30 kostek, f) rozwożenie karmy dla zwierzyny leśnej w okresie zimowym t.j. od 1 października 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r. i od 1 października 2013 r. do 31 grudnia 2012 (dwa razy w miesiącu ciągnikiem z przyczepą), g) uprawa poletek łowieckich o pow. 1,25 ha wraz z obsianiem mieszanką zbożową i wysiewem nawozu. U W A G A: Ilości podanych prac mogą ulec zmianie, ponieważ są one uzależnione od warunków losowych i pogodowych oraz kwoty budżetowej przeznaczonej na wykonywanie zadań w Lasach Komunalnych w latach 2012-2013. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia, które powierzy podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach