Przetargi.pl
Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: usługi tłumaczeniowe obejmujące tłumaczenia pisemne materiałów przekazywanych przez Zamawiającego, tłumaczenia ustne konsekutywne i symultaniczne. Tematyka tłumaczeń dotyczy zagadnień ogólnych, finansowych, politycznych, gospodarczych, międzynarodowych, unijnych, prawnych i innych znajdujących się w obszarze działań Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania usług: na terenie kraju oraz poza granicami. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości: 2130,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 tłumaczeń ustnych i 10 tłumaczeń pisemnych z języków: angielskiego, francuskiego, niemieckiego, rosyjskiego (minimum jedno tłumaczenie z każdego języka); - co najmniej 2 spośród tłumaczeń ustnych muszą potwierdzać doświadczenie w obsłudze tłumaczeń symultanicznych dla grupy powyżej 100 osób, - co najmniej 3 z tłumaczeń ustnych i 3 z tłumaczeń pisemnych powinny być wykonane na rzecz podmiotów zaliczanych do administracji publicznej. 2) dysponowanie co najmniej 3 tłumaczami z języków angielskiego, niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego oraz po jednym tłumaczu z pozostałych języków europejskich (hiszpański, niderlandzki, ukraiński, węgierski, fiński) i pozaeuropejskich (chiński mandaryński i gruziński), w tym również tłumaczami przysięgłymi, posiadającymi dyplom ukończenia kierunkowych magisterskich studiów filologicznych lub uczelni kształcącej tłumaczy, a w przypadku tłumaczy przysięgłych posiadających wpis na listę tłumaczy przysięgłych. Posiadanie przez tłumaczy, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianymi do realizacji zamówienia, znajomości terminologii z zakresu ekonomii, finansów, marketingu, prawa, integracji europejskiej oraz sportu. 3) dysponowanie urządzeniami i programami komputerowymi niezbędnymi do komunikacji i sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia: fax, telefon, e-mail, telefon komórkowy, oprogramowanie zgodne z Microsoft Office. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VII. SIWZ na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 tłumaczeń ustnych i 10 tłumaczeń pisemnych z języków: angielskiego, francuskiego, niemieckiego, rosyjskiego (minimum jedno tłumaczenie z każdego języka); - co najmniej 2 spośród tłumaczeń ustnych muszą potwierdzać doświadczenie w obsłudze tłumaczeń symultanicznych dla grupy powyżej 100 osób, - co najmniej 3 z tłumaczeń ustnych i 3 z tłumaczeń pisemnych powinny być wykonane na rzecz podmiotów zaliczanych do administracji publicznej, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 2. ppkt 1 SIWZ) - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Załącznik nr 7 - oświadczenia o: - dysponowaniu co najmniej 3 tłumaczami z języków angielskiego, niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego oraz po jednym tłumaczu z pozostałych języków europejskich (hiszpański, niderlandzki, ukraiński, węgierski, fiński) i pozaeuropejskich (chiński mandaryński i gruziński), w tym również tłumaczami przysięgłymi, posiadającymi dyplom ukończenia kierunkowych magisterskich studiów filologicznych lub uczelni kształcącej tłumaczy, a w przypadku tłumaczy przysięgłych posiadających wpis na listę tłumaczy przysięgłych, - posiadaniu przez tłumaczy, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianymi do realizacji zamówienia, znajomości terminologii z zakresu ekonomii, finansów, marketingu, prawa, integracji europejskiej oraz sportu. - dysponowaniu urządzeniami i programami komputerowymi niezbędnymi do komunikacji i sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia: fax, telefon, e-mail, telefon komórkowy, oprogramowanie zgodne z Microsoft Office. Ponadto, oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 5. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wypełnione i podpisane zestawienie cenowe - załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, który stanowić będzie załącznik do umowy. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach