Przetargi.pl
Dystrybucja biletów parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania w Wolsztynie

Urząd Miejski w Wolsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 347 45 00 , fax. 068 34745 90
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wolsztynie
    Rynek 1 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 347 45 00, fax. 068 34745 90
    REGON: 00052580800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dystrybucja biletów parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje usługę - dystrybucję biletów parkingowych w SPP w Wolsztynie przez parkingowych . Warunki i zasady dystrybucji biletów określa Uchwała nr XXXIV/273/05 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 27 października 2005r z póź. zm. stanowiąca załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zakres SPP określa załącznik nr 1 do powyższej Uchwały. Czasookres dystrybucji biletów parkingowych - zgodnie z w/w uchwałą - dni robocze i soboty, z wyjątkiem świąt, w godzinach : - od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni targowych - czwartki) - w godzinach od 9.00 do 17.00 - w dni targowe (czwartki) - w godzinach od 8.00 do 17.00 - w soboty - w godzinach od 9.00 do 14.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983510008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców . Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje (wyłacznie w formie referencji) , że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegające na dystrybucji biletów parkingowych w strefie płatnego parkowania obejmującej min. 150 miejsc parkingowych przez okres min. 6 miesięcy W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łacznie. b) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości min. 11 osób, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w ilości min. 11 osób. W przypadku składania ofrety wspólnej niniejszy warunek wykonawcy muszą spełniać łącznie. c) Wykonawca wykaże , iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5.1 do SIWZ; A2. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 4 w nawiązaniu do art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5.2 do SIWZ; A.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz usług, potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ; B.2.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D) Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Tabelę elementów scalonych. D.3. Zaakceptowany przez Wykonawcę - poprzez podpisanie Regulamin Pracy Operatora Parkingu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach