Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w gminie Jaraczewo w miejscowościach Jaraczewo i Wojciechowo

Urząd Gminy Jaraczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-233 Jaraczewo, ul. Jarocińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473102 , fax. 062 7473102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jaraczewo
    ul. Jarocińska 1 1
    63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473102, fax. 062 7473102
    REGON: 00053299000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w gminie Jaraczewo w miejscowościach Jaraczewo i Wojciechowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji w gminie Jaraczewo w miejscowościach Jaraczewo i Wojciechowo obejmująca wykonanie: lp. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego zadania jednostki ilości JARACZEWO 1. Kanał grawitacyjny m 7214 2. Przewód tłoczny z przepompowniami PJ1 z PEHD 90 mm m 51 3. Przepompownia w Jaraczewie PJ1 szt. 1 4. Kanały boczne przykanaliki szt.- m 248-1607m 5. WOJCIECHOWO Kanał grawitacyjny m 3080 6. Przewód tłoczny z przepompowniami PW2 z PEHD 160 mm m 1342 7. Przepompownia w Wojciechowie PW2 szt. 1 8. Przewód tłoczny z przepompowniami PW1 z PEHD 160 mm m 79 9. Przepompownia w Wojciechowie PW1 szt. 1 10. Kanały boczne przykanaliki szt.- m 82-701m ETAP I- 15.06.2011 r. MIEJSCOWOŚĆ JARACZEWO 1. Kanał grawitacyjny - 5400 mb SYMBOL LOKALIZACJA DŁUGOŚĆ w m KJ- 1 ul. Rynek ul. Kolejowa 700 KJ- 2 ul. Gostyńska 460 KJ- 3 ul. Ogrodowa 260 KJ- 3.2. ul. 1- go Maja 240 KJ- 3 ul. Gostyńska (osiedle) 300 KJ- 3 ul. 22 Lipca 220 KJ- 5 ul. Kwiatowa ul. Rynek 400 KJ- 5.4 i 5.3 ul. Gostyńska (osiedle) 440 KJ- 6 ul. Rynek ul. Kaliska 460 KJ- 4 ul. Golska 280 KJ- 4 ul. Topolowa 500 KJ- 4 ul. Ogrodowa 160 KJ- 4.2 ul. Ogrodowa 150 KJ- 4.1. ul. Ogrodowa 150 KJ- 10 ul. Golska 680 Począwszy od studni rewizyjnej oznakowanej w dokumentacji projektowej jako 212j Zamawiający dokona odbioru częściowego pozwalającego przekazać do eksploatacji roboty wykonane w terminie do 30.08.2010 r. obejmujące kanały: KJ 1 ul. Rynek ul. Kolejowa, KJ 2 ul. Gostyńska, KJ 3 ul. Ogrodowa, KJ 4 ul. Golska, KJ 5 ul. ul. Kwiatowa ul. Rynek o łącznej długości 2.100 m Zamawiający dokona odbioru częściowego pozwalającego przekazać do eksploatacji roboty wykonane w terminie do 31.12.2010 r. obejmujące kanały: KJ-3.2. ul. 1- go Maja KJ - 3 ul. Gostyńska (osiedle) KJ- 3 ul. 22 Lipca KJ- 4 ul. Ogrodowa KJ- 4.2. ul. Ogrodowa o łącznej długości 1.070 m Zamawiający dokona odbioru częściowego pozwalającego przekazać do eksploatacji roboty wykonane w terminie do 15.06.2011 r. obejmujące kanały: KJ-6 ul. Rynek ul. Kaliska KJ- 4 ul. Topolowa KJ 4.1 ul. Ogrodowa KJ- 5.4 i 5.3 ul. Gostyńska (osiedle) KJ-10 ul. Golska O łącznej długości: 2.230 m 1.Przewód tłoczny z przepompowni PJ1 z PEHD 90 mm - 51 mb 2.Przepompownia PJ1 - 1 szt MIEJSCOWOŚĆ WOJCIECHOWO 1.Kanał grawitacyjny - 1850 mb 2.Przewód tłoczny z przepompowni PW2 z PEHD 160 mm - 1342 mb 3.Przepompownia PW2 - 1 szt Etap II - 15.05.2012 r. MIEJSCOWOŚĆ JARACZEWO 1. Kanał grawitacyjny - 1232 mb MIEJSCOWOŚĆ WOJCIECHOWO 1. Przewód tłoczny z przepompowni PW1 z PEHD 160 mm - 79 mb 2. Przepompownia PW1 - 1 szt. Rodzaj zastosowanych materiałów: 1.Kanał grawitacyjny z rur PVC-U z litym rdzeniem o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 szereg S 16,7 o grubości ścianki 4,7mm dla DN=160mm, 5,9mm dla DN=200mm, 7,3mm dla DN=250mm. o połączeniach kielichowych z uszczelką elastomerową zamontowaną fabrycznie. 2.Kanały boczne z rur PVC-U o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 szereg S 16,7 o grubości ścianki 4,7mm dla DN=160mm. o połączeniach kielichowych z uszczelką elastomerową zamontowaną fabrycznie z litym rdzeniem. 3.Kanał tłoczny z rur PEHD 80; SDR 13,6; PN 10 o grubości ścianki 6,7mm dla DN=90mm, 11,8mm dla DN=160mm o połączeniach metodą zgrzewania czołowego. 4.Przecisk sterowany z rur PE TS SDR 11 o grubości ścianki 18,4 mm dla DN=200mm; o grubości ścianki 22,7 mm dla DN=250mm. 5.Studnie rewizyjne z elementów prefabrykowanych typ BS1000 ze zintegrowaną uszczelką, klasa betonu B-45(C-35/45). Stopnie złazowe żeliwne. Przejscia rur kanalizacyjnych szczelne. Pokrywy nadstudzienne z włazem typu ciężkiego. 6.Studnie rewizyjne PVC DN=315mm; DN=425mm. Rura wznosząca gładkościenna. Teleskop z włazem żeliwnym typu ciężkiego. 7.Pompownie z polimerobetonu o średnicy 1000mm o parametrach zgodnych z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 i 3 ustawy pzp Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00)100). Wadium może być, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem: Wadium- Budowa kanalizacji w gminie Jaraczewo w miejscowościach Jaraczewo i Wojciechowo Wadium należy wpłacić na podany poniżej rachunek bankowy do dnia 18 grudnia 2009 roku. Powyższy termin wniesienia wadium uważa się za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się w tym dniu do godz. 15.00 na podanym koncie Urzędu Gminy Jaraczewo. Konto do wpłacenia wadium: Bank Spółdzielczy w Jarocinie nr 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy pzp wyklucza się: 1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Art. 24 a. Zamawiający niezwłocznie po uprawomocnieniu się orzeczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1, przekazuje jego odpis Prezesowi Urzędu. Prezes Urzędu niezwłocznie po otrzymaniu odpisu orzeczenia dokonuje zmiany w wykazie, o którym mowa w art. 154 pkt 5a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 5) złożyli więcej niż jedną ofertę. 6) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 7) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik 1, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 3 4)oświadczenie o akceptacji warunków umowy- załącznik nr 4 5)wykaz wykonanych robót, które są porównywalne z zakresem niniejszego zamówienia - załącznik nr 5 6) projekt umowy - załącznik nr 6 wraz z wypełnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym - załącznik nr 10 do SIWZ, 7) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy- załącznik nr 7 8) wypełnione oświadczenie o narzutach i stawce robocizny - załącznik nr 11 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. UWAGA: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę- osoby ujawnioną-e w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - informację o pracach podobnych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2004- 31.12.2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie roboty o łącznej wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia z których każda obejmowała: - wykonanie kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej - wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej - wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - wykonanie studni rewizyjnych w technologii PCV i betonowej - wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni jezdni i chodników 1) Informację te należy przedstawić w postaci załączonego wykazu prac ze wskazaniem zamawiających, lokalizacji, zakresu oraz terminów wykonania- do każdej przedstawionej we wykazie pracy należy dołączyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie. Nie trzeba dołączać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac u Zamawiającego - załącznik 5 2)dokumenty stwierdzające fakt, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym udokumentowany wpis kierownika wpis kierownika budowy branży sanitarnej i kierowników robót branży elektrycznej i drogowej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) - załącznik 5a W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaraczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach