Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń i zajęć edukacyjno - terapeutycznych dla 28 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta 244
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 468 31 21 , fax. 56 468 31 88
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Gruta 244 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 468 31 21, fax. 56 468 31 88
    REGON: 00053429100070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.bip.gruta.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń i zajęć edukacyjno - terapeutycznych dla 28 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń i zajęć edukacyjno - terapeutycznych dla 28 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia 2.Zamówienie należy wykonać uwzględniając podział na dwie grupy beneficjentów: A.Grupa I (10 osób szkolenia kursy) - termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2011 r. a) Kurs mała gastronomia z modułem PZH i obsługą kas i urządzeń fiskalnych - 4 osoby Liczba godzin 180 dla każdego uczestnika (teoria i praktyka). Program kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub w obrocie żywnością (Dz.U. z 2003 r. Nr 27, poz.233 z późn. zm.) praktyka w odpowiednich punktach gastronomicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). b)Kurs kosmetyczny 160 godzin (40 godzin praktyki w zakładzie kosmetycznym, 50 godzin teorii, 70 godz. zajęć warsztatowych) - 1 osoba. Program szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). c) Zajęcia z doradcą zawodowym (20 godzin) dla 10 osób - w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, określenie IPD identyfikującego oczekiwania i cele zawodowe. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). a)Zajęcia z psychologiem (15 godzin) dla 10 osób poradnictwo w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/kursu: zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). d)Terapia psychologiczna dla 2 osób - indywidualne zajęcia w wymiarze po 10 godzin na uczestnika. Terapia kończy się wydaniem zaświadczenia psychologa o uczestnictwie w terapii B. Grupa II (18 osób szkolenia/kursy) - termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2011 r. a)Zajęcia z doradcą zawodowym (20 godzin) dla 18 osób - w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, określenie IPD identyfikującego oczekiwania i cele zawodowe. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/kursu: zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). b)Zajęcia z psychologiem (15 godzin) dla 18 osób (II grupa) poradnictwo w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/kursu: zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). c) Kurs operatora koparko - ładowarki - 2 osoby. Liczba godzin 176 na każdego uczestnika (teoria i praktyka). Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118, poz. 1263 z późn. zm.) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie, dyplom o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). Książeczka operatora, świadectwo ukończenia kursu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 3.Szkolenia/kursy będą realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 4.Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 28 osób. 5.Zamawiający wymaga aby szkolenia/kursy odbywały się nie dalej niż w obrębie 40 km od Gruty. 6.Szkolenia/kursy winny być przeprowadzone w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dydaktycznych ( 45 minut) dziennie. 7.Wszystkie szkolenia/kursy zawodowe muszą kończyć się egzaminem, czas trwania egzaminu nie może być ujęty w liczbie godzin szkolenia. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a)warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b)odzież ochronną i obuwie jeżeli wymaga tego specyfika szkolenia/kursu, c)dowóz uczestników szkoleń/kursów na wszystkie szkolenia spod budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grucie na miejsce szkolenia, jak również powrót z miejsca szkolenia pod budynek GOPS. d)odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. e) nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik w twardej oprawie - format A4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne. Materiały szkoleniowe, za wyjątkiem długopisu, muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) poczęstunek dla uczestników szkolenia (catering) - obiad oraz bufet kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, sok owocowy, suche ciastka, kanapki, drożdżówki itp.) w każdym dniu prowadzenia szkoleń. g) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia/kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w cenie oferty), h)zorganizować badania lekarskie niezbędne do odbycia szkolenia/kursu i zapewnić opiekuna grupie podczas badań. Kursantów na badania należy przewieźć spod budynku GOPS na miejsce badania, jak również powrotem z miejsca badania pod budynek GOPS. 9.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia/kursu tj: dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem nauczania, listę obecności, protokoły egzaminacyjne, rejestr certyfikatów i świadectw, dokumentacje zdjęciową. Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi realizacji programów POKL. 10. Wykonawca po zakończeniu szkoleń/kursów i obyciu egzaminów jest zobowiązany w ciągu 7 dni roboczych przekazać Zamawiającemu: a) imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenia/kursy b) imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia/kursu. c) listy obecności uczestników na poszczególnych etapach realizacji szkoleń/kursów oraz listy potwierdzające każdorazowy odbiór cateringu. d) oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń/kursów. e) zdjęcia ze szkolenia, f) kserokopie badań lekarskich, g) potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych, f) kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników, 11. Wykonawca zobowiązany jest: a) udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji szkoleń/kursów, b) poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucję Pośredniczącą -Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, c)niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ na przebieg realizacji szkoleń/kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.bip.gruta.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach