Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 3 części

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeglądem pięcioletnim elektrycznym, która obejmuje: badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74, poz. 836), w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części: Część 1 – 1392 lokali + 2 budynki po dawnym hotelu i dawnym gimnazjum (RON 1, 2, 3); Część 2 – 1527 lokali + 3 budynki po szkołach i bursa szkolna (RON 6, 7); Część 3 – 1214 lokali + 2 budynki po szkołach (RON 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15). Przeglądy pięcioletnie elektryczne będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 15 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości ujętych w wykazach (zał. Nr 8.1. - 8.3. do SIWZ), w każdej części postępowania dla poszczególnych RON-ów. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru w branży elektrycznej właściwego dla danego RON-u. Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej-ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej-ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu. Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach